Turbohojträff på Lunda shootout 12 Augusti

Bara för att ha lite koll på vilka här på forumet(eller om ni vet andra utomstående) som ska dit och köra/ställa ut kan vi väl skriva det här. Kopiera namnlistan och klistra in som svar.

Köra på strippen:
1. MangeH

Ställa ut hojen:

Jag har undvikit att skriva något i denna tråd då jag med början den 10/8 befinner mig uppe på/i trakterna av Kebnekaise.
Så ett "No Show" på mig, vilket är djävla synd då Lunda är precis runt hörnet för mig.
:gnissla

Jag har undvikit att skriva något i denna tråd då jag med början den 10/8 befinner mig uppe på/i trakterna av Kebnekaise.
Så ett "No Show" på mig, vilket är djävla synd då Lunda är precis runt hörnet för mig.
:gnissla

Du får hojta till om du passerar piteå på vägen upp eller ner ska jag bjuda på kaffe!

Bara för att ha lite koll på vilka här på forumet(eller om ni vet andra utomstående) som ska dit och köra/ställa ut kan vi väl skriva det här. Kopiera namnlistan och klistra in som svar.

Köra på strippen:
1. MangeH

Ställa ut hojen:

Köra på strippen:
1. MangeH
2. Xyron

Ställa ut hojen:

Anmäld och semestern godkänd, kan inte bli bättre än såhära! :yoparty

halloj
nu är man anmäld till körningen

Köra på strippen:
1. MangeH
2. Xyron
3.peterpain

Ställa ut hojen:

Tycker det är lite dålig aktivitet i tråden... Många som skrivit att de ska komma upp och köra men ni har inte uppdaterat listan. :7peta Kom igen nu! Anmäl er och uppdatera tråden!

Går det att komma in på banan redan nu? (smita in) Skulle vilja ta ett par testrepor! Verkar inte vara någon "vanlig väg" så det skulle väl inte göra nåt!

Går det att komma in på banan redan nu? (smita in) Skulle vilja ta ett par testrepor! Verkar inte vara någon "vanlig väg" så det skulle väl inte göra nåt!

Vet ej hur det ser ut där, men jag tror inte det är så omtyckt. De får ju antagligen bara tillstånd att köra där vissa dagar. Du kan nog hitta en bit öde landsväg där du kan öva istället. Annars kanske de får problem om det blir massa klagomål att folk kör där på "fel" tider...

Vet ej hur det ser ut där, men jag tror inte det är så omtyckt. De får ju antagligen bara tillstånd att köra där vissa dagar. Du kan nog hitta en bit öde landsväg där du kan öva istället. Annars kanske de får problem om det blir massa klagomål att folk kör där på "fel" tider...

+1 samt att grannarna som bor alldeles vid banan ena ände är väldigt lyhörda och snabba på telefonerna.
Med all rätt så är de duktigt snea på alla som buskör till/från Lunda, så kör med stealthmode på när ni ska dit :hej

Bra testställen finns det ju gott om i industriområden nån tidig helgmorgon................

halloj

detta verkar ju inte bli värst kul med 4 hojjar är det verkligen inte fler som kommer

peter

Även jag måste avböja tyvärr, även fast jag hunnit få ihop bågen igen... Blir en liten bilresa till England för min del istället :crash

Mycket snack på flera i denna tråd tyvärr som bangar när det börjar närma sig :tungan Men jag ska dit och köra :yoparty

Mycket snack på flera i denna tråd tyvärr som bangar när det börjar närma sig :tungan Men jag ska dit och köra :yoparty

Kan ju vara så att det kommit saker mellan med familj och barn som är viktigare! Alla har vi våra olika skäl...

Var inne på Landracings hemsida och kollade enligt listan är det 5 turbo hojar anmälda :) Fast det kanske är ni som bangar som inte tagit bort era anmälningar?

Last edited:
Ni som inte kommer och har anmält er ta bort era anmälningar på Landracing.se då startlistan är full och det finns flera på reservplatslistan som vill köra :tummenupp

Jag kommer!Men ska inte köra (inte fått till den helt) eller anser att jag har nått att ställa ut.
Men ska bli kul att kolla och tar iaf hojen dit:P

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...