Turbohoj igen

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
Spontanköpte en turbohoj idag! Skulle bara kika på tjejens brorsas hoj när jag upptäckte att det fanns en turbohoj som var till salu i samma garage. 30 mil blev det med jeans, luvtröja och inga handskar innan jag var hemma.

I morrn ska jag gasa helvete!

Coolt, grattis!
Har ingen turbo, har aldrig haft....men planerna smids...:D, och är det som jag tror så blir jag nog turbo-beroende....

Vad blev det då??
Hemskt gärna med bild osså.

Skoj! Vad blev det för något? Bild? Har du vägarna förbi Halmstad får jag väl bjuda på en kopp kaffe och ett rejs. Var ju ett tag sedan sist.

Välkommen tillbaka till ett beroende!!

Blir/är den lika cool som den gamle eller??

Jag har faktiskt köpt Silverryggens hoj. Gixxer 1100 Turbo. Blev ett rent impulsköp så jag har inga planer ännu. Den är ju redan "stukad" så jag vet inte om jag har tid att greja nåt större...men vi får väl se.

Var ute en sväng med polarens Haya turbo i eftermiddag. Då dyker det upp en yngre kille på en ny r1 som jag har sett fräsa runt hela sommaren här. Han styr genast kosan mot "rostocksvägen" som är gasvänlig. Låter honom ligga före genom alla böjar och går upp jämnsides när rakan kommer. Han kollar mot mig och hejar, sedan kryper han ihop och ger allt farten är ca 140. Jag vrider på lagom så att vi axar jämt en bit....några sekunders tro och hopp kan han väl ändå få.:D

Vid 7000 öppnar jag varenda millimeter i spjällhusen och lämnar honom bakom mig med framhjulet i luften. Tömmer fyran och femman och avrättningen är fullständig.

Jag hade nog glömt hur kul det är med turbohoj!!

Välkommen tillbaks :)

Fi fan... borde ju vara förbjudet att kunna förödmjuka andra vanliga hederliga hojjar på detta viset... :mad: Nej jag e ej avis... :näsblod

Bah... vem försöker jag lura... tycker detta med törbo verkar najs! :tummenupp

Pics or it didnt happen....... :)=

fan vad kul de är att avrätta folk sådär.. hänt samma sak ett par gånger med min bmw m3 turbo :)

grattis till återfallet i träsket

vist är de roligt när folk håller stumt med sina 1000cc sporthojar. medans vi med snurra ligger och glider bakom och väntar tills att rätt läge ges för (en total avrättning) man läger sig gemsides och läger i en högreväxel och fortsätter om dom på bakhjulet :yoparty

grymt skön känsla. (DE ÄR BÄTTRE ÄN SEX)

vist är de roligt när folk håller stumt med sina 1000cc sporthojar. medans vi med snurra ligger och glider bakom och väntar tills att rätt läge ges för (en total avrättning) man läger sig gemsides och läger i en högreväxel och fortsätter om dom på bakhjulet :yoparty

grymt skön känsla. (DE ÄR BÄTTRE ÄN SEX)

Fy fan va det måste gå ! låter helt sjukt härligt med turbo hoj :D jag som tycker r6an går fort :P

Back