Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det är väl inte så lyckat va!!Link skrev:är jag sjuk om ja pilla dit en turbo på min cross !!!!!!
![]()
![]()
erik sa oxå att det inte var så specielt bra...sEiKo skrev:Den ena crossen är vad jag kan förstå en wr250f?
Dom är båda 4-taktare, så det går.
Det har gjorts förut, enduroåkare (kommer inte ihåg vad han heter) Fick en husaberg 650 turbokonverterad av marklund express och skulle köra paris-dakar.
Men det sket sig, turbo var inte förbjudet men han fick inte starta ändå av nån anledning.
sEiKo skrev:Den ena crossen är vad jag kan förstå en wr250f?
Det har gjorts förut, enduroåkare (kommer inte ihåg vad han heter) Fick en husaberg 650 turbokonverterad av marklund express och skulle köra paris-dakar.
Men det sket sig, turbo var inte förbjudet men han fick inte starta ändå av nån anledning.
sEiKo skrev:Fel av mig, det var en xr650.
http://www.desertdealer.com/honda/xr650rturbo/xr650rturbo.htm
Jaså?blom skrev:erik sa oxå att det inte var så specielt bra...
Troligenbebbe skrev:Kan bara spekulera i hur det fungerar i sahara och när man har kört en sisodär 20-30mil, HETT![]()
sEiKo skrev:Troligen
Men har marklund byggt den lär han ju ha lagt ner lite tanke bakom bygget hoppas jag.
sEiKo skrev:Den ena crossen är vad jag kan förstå en wr250f?
För att slippa mer rättelser så kan jag säga att det står på sidan som jag länkar till.Slappa skrev:Personen i fråga är PG Lundmark!
//D
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025