Turbo Träff

Turbo

Built For Speed
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
436 HK....Sålda
Tja... ! ! ! !

Verkar ju finnas en hel del turbo tokar runt omkring, min undran blir således om det finns något intresse att träffas i sommar, ett förslag från mig blir då Swedish Bikemeet, High Chaparral (10_12 Juni). Klockren träff, ett jätte party.......Brukar t.o.m finnas ett par bromsbänkar....om man vill upp till bevis....ja...man behöver ju inte ladda tills det rasar men ändå...vore sviiiinkul att träffa några fler Överladdade-Toooookar....Vad säger ni om det....? :banana :tummenupp

Last edited:
Muhähä

Precis som jag trodde, som vanligt så är alla turbo ägare blygare än Drottning-Silvia var när hon miste sin oskuld....och ja...jag var där..... :tuttar

Jag har faktiskt funderat på samma sak, fast i lite mindre skala.
Man kanske kunde fixa en träff med turbo åkarna här på forumet, snacka lite skit, kanske prova på lite dragracing (om det är någon som har kontakter), och sen dricka öl :fyllisar .
Eller varför inte träffas vid någon banåkning typ Bike week på Gelleråsen, går även att dricka öl där :fyllisar

Själv är jag värdelös på att arrangera saker så det överlåter jag till någon annan.

R1 T

Zzzzzzzzz.......Zzzz.......Zzzzzzzzzzzzz

Märkligt, turbo folket verkar ju faan vara det mest ljusskygga och osociala djur som vandrar på denna planet....... :arsele . Själv skall jag ner till S.B.M i sommar :yoparty :tuttar , vore kul om någon mer turbis skall ner , hör av sig i såfall. Skall man engagera sig i någon annan träff/aktivitet så vore det ju kul om någon/några visade någon form av intresse och skriver någon rad här, kanske rent av kommer med ett förslag :Bugar :Bugar ......Faan kom igen nu....... :7peta :tummenupp :banana.

Vi turboåkare är helt enkelt så upptagna med att reparera trasiga mc n
å skapa nya tjuttifruttventiler så vi hinner inte med ett socialt liv
även om tanken om attbesöka lellesträffar å andra ölsamankomster har funnits i många år

Men visst är tanken vacker :tungan :tungan :fyllisar :fyllisar :banana

Last edited:
Ja ska kolla om jag är ledig, är jag det så kommer jag nog :) den 8/5 nu är det nå laglit race på malby flygfält hemma i strängnäs, tänkte prova få en tid då.
andersbrink skrev:
De e ju ba 1-1/2 timme upp till Falun från Strängnäs med lite inspirerad körning.

http://www.viamichelin.com/viamiche...mDeparture=26/04/2005&function=okMap&pim=true

Precis lika långt som från Örebro till Falun.
http://www.viamichelin.com/viamiche...mDeparture=26/04/2005&function=okMap&pim=true

CHIPPEN_no1 skrev:
vad tror du jag kan prestera för tid med min då? GSXR 750 T -01 har papper på 234hk men ska va runt 250 nu..
har varit ute o tränat starter.. börjar få kläm på`t!

Får du 60-fötter som ligger på 1.75 eller lägre kanske du kan komma under 10.

heliac skrev:
High Chaparal är givet...

:tummenupp Nämen......härligt, då får vi språkas vid.......vid tillfälle, hur vi lägger upp taktiken inför S.B..M :fyllisar :tuttar :tuttar :banana :) :)

Lite chockad är jag........nu är vi 2 turbisar som skall ner..! ! ! ! :3freak :3freak

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa