HanneZ
Guest
Då är han en amatör!Mirran skrev:Nej det gör han inte,men han skulle fixa det.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då är han en amatör!Mirran skrev:Nej det gör han inte,men han skulle fixa det.![]()
Victor skrev:Hur man är jämför så kommer väl motorn bli mindre driftsäker/kräva mer underhåll om man plockar ut 150-170hk än orginalets 85? Speciellt om det görs av en amatör.
Om inte annat är väl växellådan i farozonen.
Skalman skrev:85? Den har 100 i original såvitt jag vet (ser ut som en -91). Dessutom tycker jag att du bör fundera på att tvätta bort lite fördomar om tjejer och mek. Jag känner flera tjejer som mekar bättre än de flesta killar, varav ett par jobbar som bilmekaniker.
Stämmer den har 100hk,ja,det var väldigt vilka fördommar det finns här.Skalman skrev:85? Den har 100 i original såvitt jag vet (ser ut som en -91). Dessutom tycker jag att du bör fundera på att tvätta bort lite fördomar om tjejer och mek. Jag känner flera tjejer som mekar bättre än de flesta killar, varav ett par jobbar som bilmekaniker.
Det kan du väl inte uttala dig om.HanneZ skrev:Då är han en amatör!
Mirran skrev:Det kan du väl inte uttala dig om.![]()
Jo du skrev ju precis att han inte va de.Mirran skrev:Det kan du väl inte uttala dig om.![]()
CorbenDallas skrev:Uhm, turbo är säkert jätteskoj o gillar man att pilla för pillandets skull så förstår jag varför man provar, men allvarligt. Varför sätta turbo på en gammal gunghäst?![]()
![]()
Chrille skrev:Varför göra cab av en 140?
Victor skrev:Jajävlar. Rätt svar på den frågan måste väl vara att man är född Värmlänning?
Nu ger jag upp,min enkla fråga har ballat ur,turbo eller ej,den som lever får se.HanneZ skrev:Jo du skrev ju precis att han inte va de.
Tjena gossarHanneZ skrev:Då är han en amatör!
R1 wannabe skrev:En okunnighetsfråga....
Hur kyler och smörjer du turbon?
Om inte luftkylt, hur har du löst det?
Eget oljesystem?
Som sagt okunnighetsfrågor.
-=[Dexzter]=- skrev:Klipp....
Det är inte sådana personer som ni som har gjort att den tekniska utvecklingen har gått framåt utan just sådana personer som Mirran som drömmer om att skapa något själv och faktiskt kanske bara söker ett moraliskt stöd för att våga gå hela vägen ut och testa, MODIGT Mirran MODIGT
Mirran skrev:Hallo,har lite funderingar att fixa turbo till min gamla häck i stället för att byta upp mig,hur många hästar går det få upp den till och pris,om ngn, vet?![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |