Turbo på zx7r

Om jag inte minns fel så krävs returpump till oljan + flytta oljefiltret dvs rätt krånglig att turbokonvertera = svårt att hitta kit

Kommer ihåg att det fanns en ute på blocket finns väl nån i norge som har en också :va

jag hade tur å köpte min färdig med turbo. om du har tid å råd tycker jag att du ska slänga på en snurra på hojen... blir en helt annan hoj kan jag säga:yoparty

ag hade tur å köpte min färdig med turbo. om du har tid å råd tycker jag att du ska slänga på en snurra på hojen... blir en helt annan hoj kan jag säga

Har du inga bilder/film o visa då :va

För att TS eller någon annan ska kunna få någon hjälp bör trådarna börjas med lite matnyttig utgångsfakta:

Vad ska hojen användas till gata/strippen

Budget för bygget

Vilken effekt siktas det på

Har Ts tummen mitt i handen eller kan han tillverka några grunkor själv.

OCH sen....när ni stöter på patrull läs och sök på tidigare byggen.

Lite A B C för att lyckas med ett turbobygge !:tummenupp

jag hade tur å köpte min färdig med turbo. om du har tid å råd tycker jag att du ska slänga på en snurra på hojen... blir en helt annan hoj kan jag säga:yoparty

Du har den enda välfungerande ZX7R turbo hojen jag någonsin hört om. Du kan väl fixa lite filmer/info?

Dyrt... men fan vad kul det skulle vara med lite mer pulver.. Frågan är hur körbarheten är i kurvor? Någon som kört med turbo?

Funkar minst lika bra som en hoj som FETSUGER.

Man lär sig köra, du har tillgång till mer vrid och säkra omkörningsprestanda. Jag skulle helt enkelt villja säga att en turbohoj är MYCKET säkrare.

Funkar minst lika bra som en hoj som FETSUGER.

Man lär sig köra, du har tillgång till mer vrid och säkra omkörningsprestanda. Jag skulle helt enkelt villja säga att en turbohoj är MYCKET säkrare.

ZX7R:en har fin omkörningsprestanda original. VI pratar inte om en 50 hästars Fiesta :D

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa