Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller 5-10kkr om du bygger själv, har lite kontakter och köper beg turbo.
Om du inte vill hosta upp stålar för ett färdigt kit och heller inte vill skruva så blir det ju genast lite krångligt. Kanske kan du hitta ett begagnat kit för en rimlig peng. Dock tror jag nog du skulle lösa det om du skruvade själv. Hur komplicerat det blir är i viss mån upp till en själv samt vad man förväntar sig av hojen när den är klar.
Nöjer du dig med en effektökning om ca 30% behöver det inte bli så krångligt/dyrt/svårt. Börja med att skaffa en Hayenes (stavning?) mekbok och läs igenom relevanta trådar här på SH. Sen är det bara att sätta igång![]()

Annars har du en motor här: http://www.blocket.se/vi/10690802.htm?ca=3_s

jo det e klart hela garaget e fullt med turbo hojar men folket där e aldrig där...
..had Du haft annan brum så finns ivf 3 hojar o kika på
..men e samma princip, bara o läsa sig till..men skaffar man turbo i garage är de krav på minst 2 st hojar i familjen Eller 5-10kkr om du bygger själv, har lite kontakter och köper beg turbo.
Men lura inte pojken... Det ju kosta 5000-10000 att fixa så den får soppa... Ic kosta DYRT.

Du kan ju köpa min då i slutet av säsongen....
..aaah nu ska Du inte vara sånn..had Du haft annan brum så finns ivf 3 hojar o kika på
..men e samma princip, bara o läsa sig till..men skaffar man turbo i garage är de krav på minst 2 st hojar i familjen
![]()

skicka ett pm då om du kommer ihåg det så kan jag börja fundera
Den kommer nog ligga ute å annons då så du kan hålla ögonen öppna...ska byta till nått värre![]()
skicka ett pm då om du kommer ihåg det så kan jag börja fundera
Den kommer nog ligga ute å annons då så du kan hålla ögonen öppna...ska byta till nått värre![]()
det kommer väl alltid vara så man blir aldrig nöjd vill bara ha mer och mer![]()
det kommer väl alltid vara så man blir aldrig nöjd vill bara ha mer och mer![]()
Precis så är det![]()
Precis så är det![]()
har en annan fråga lyser båda lyssena när man har halvljus eller är det ena bara helljus?
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller