turbo på min 125 ?

*MACKE*

Madass är min idol :fakta
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
tja

ja som rubriken lyder kan jag sätta en turbo på min 125 . det är en ch racing med en en yamaha ttr motor som är fyrtakt ? skulle de gå .
ha en bra freda :D

Allt går bara man vill, men är det värt det på en moppe? :va

*MACKE* skrev:
2426783 tja

ja som rubriken lyder kan jag sätta en turbo på min 125 . det är en ch racing med en en yamaha ttr motor som är fyrtakt ? skulle de gå .
ha en bra freda :D

Finns de som turbomatar 125 cc fiddys, men frågan är ju om det inte kostar mer än det smakar, och så mycket mer särskilt hög effekt får du inte heller, samt att rasrisken ökar.

sporTlovEr skrev:
2426827 Finns de som turbomatar 125 cc fiddys, men frågan är ju om det inte kostar mer än det smakar, och så mycket mer särskilt hög effekt får du inte heller, samt att rasrisken ökar.

okej :näsblod äre nån av er som kan hjälpa mig ja gvill ah högre effekt det finns o köpa 150 cc o 26 mm förgasare men de hjälper ju inte så avrt mkt på efekten hjälp nån:tungan

Vill du ha bättre effekt så är det lika bra att du köper en starkare motor o sätter in, det är inte lagligt men det är inte turbo heller.

Ska du ha turbo för att du gillar att trimma så går det att bygga, men det är nog inte det lättaste.

*MACKE* skrev:
2426837 okej :näsblod äre nån av er som kan hjälpa mig ja gvill ah högre effekt det finns o köpa 150 cc o 26 mm förgasare men de hjälper ju inte så avrt mkt på efekten hjälp nån:tungan

Snälla, läs för fan igenom hur du skriver innan du postar..

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back