turbo på ducce?

DarkDog såg din turbo Ducati förra sommaren på Knutstorp , jäkligt häftigt bygge mkt speciell :tummenupp :tummenupp

Är du medlem i HMS ?

I vilket fall som helst så är det kvällsträning på tisdag.

Som jag misstänkte så fick jag lite motstånd,
Motstånd? För bövelen, go for it! Vad jag vet är det jag, min kompis Råger (med turbofant) och kanske nån till som är medlemmar i TurboDucks Sweden, vi behöver bli fler...

Jag är sedan 1 mån medlem i HMS och kommer att köra upp för RR-licensen på turbohoj på tisdag... Eftersom det nu är den enda hojen jag har som rullar.

Anders J

emullo skrev:
Tog en bild på det...

BILD

Han hade även lustgas/NOS lr vad det heter.. :va

Det verkar vara en modig man, såg en kille som annonserade ut motordelar från sin 916 på ebay med fotnoten -Motera aldrig lustgas på en Ducati :D Vilket är synd annars hade jag illa kvick flyttad mitt nos får fightern till duccen!

bynne skrev:
Tack för intresset. Som jag misstänkte så fick jag lite motstånd, Men det är helt ok.

SÅklart du ska bygga om du vill/kan/orkar göra det.
Ville du ha ett sunt egnomtänkt svar så tycker jag att du ska köpa en modern 600. Mera än 100hk, bättre köregenskaper och totalt tillförlitlig.
Men det tänker du inte göra misstänker jag så bygg på.

Victor skrev:
SÅklart du ska bygga om du vill/kan/orkar göra det.
Ville du ha ett sunt egnomtänkt svar så tycker jag att du ska köpa en modern 600. Mera än 100hk, bättre köregenskaper och totalt tillförlitlig.
Men det tänker du inte göra misstänker jag så bygg på.

Vill, Kan men vet inte om jag orkar. Vi får se vad vinterns lustar säger. Jag samlar så mycket info, gamla kunskaper och misstag jag kan. Allt för att förenkla den ev. stundande transformationen. Modern 600! Nej det finns inte plats för en sån i mitt hjärta.

Back