Turbo-kryssning

HEHE tjaa om du mellanlandar i Väsby innan så lovar jag att bjuda på turbobuuurnis:D :yoparty

Det blir ju lite warmup hemma hos mig innan

Fullbussen tar 8 st till båten

Har ju redan bjudit in Johansson:)

Vi kommer på warmup!!:yoparty

1 Peter andersson
2 Stina
3 Johansson
4 Biker 66

Det verkar vara starkdrycker med i spelet:skrämd . Bara ni ser till att Matte håller sig till kranvatten på båten eftersom han har viktiga ventilsäten att fräsa veckan efter:D.

/Ingvar

Så vi inte ska springa omkring som yra höns och leta efter alla på terminalen så finns folket vid denna skylt !:D

Ha ha, den missar man fanimej inte.:tummenupp

Nu får ni bara komma överens om vem som ska stå med skylten vid centralen 14:00 och fånga upp mig så jag inte kommer vilse och blir gangbangad i en pundarkvart i Akalla.

Så vi inte ska springa omkring som yra höns och leta efter alla på terminalen så finns folket vid denna skylt !:D

öyyy!! har du flera sånna där? måste ha en i garaget isf.. :)

Ha ha, den missar man fanimej inte.:tummenupp

Nu får ni bara komma överens om vem som ska stå med skylten vid centralen 14:00 och fånga upp mig så jag inte kommer vilse och blir gangbangad i en pundarkvart i Akalla.

jag tänkte ju möta upp dig men jag har kommit på en annan briljant idé för min egen del så jag anländer till väsby me upptåget så jag blir alldrig nere på centralen.. det är väldigt enkelt att hitta till pendeltågen å kliva på det som går till märsta lär nog även du klara så till vida du inte är en analfabet :tungan

Last edited:

Som sugmotormotorcyklist tycker jag förstås att det är fint att ni rörkrökarhedningar satt ett kors över turboaggregatet på pestflaggan. Men varför denna undergivna självspäkelse? Är det ett särdeles uselt turboaggragat på skylten? :va

Last edited:
turbo X (kryss) ning

Aha! Så göteborgskt :gråta
Kringdrivande medborgare i vänthallen kan ju att tro att vi är några organiserade förbränningsmotorhatare som ska på konferens :gnissla

Jag ska nog ta på min min tändkuletröja med "Seffle"-ryggtryck för att markera avstånd mot det här.

Aha! Så göteborgskt :gråta
Kringdrivande medborgare i vänthallen kan ju att tro att vi är några organiserade förbränningsmotorhatare som ska på konferens :gnissla

Jag ska nog ta på min min tändkuletröja med "Seffle"-ryggtryck för att markera avstånd mot det här.

Du har just kallat Peter sillstrypare.....fi fan va kul !:D :D :D

Vi kommer på warmup!! osså

1 Peter andersson
2 Stina
3 Johansson
4 Biker 66
5 MEkman
6 yammie
7 hayabusa.patrik
8 bladegde
9 daniel

vi tar egen bil så vi kan lasta i tre dårar till

När sker avfärden från världsmetropolen Väsby ? eller, när är uppdykningstiden för oss warmup:are ??
Detta är av yttersta vikt att veta då jag ju måste gå ett respektfullt antal steg för att komma fram :dricka

Hmm skulle det där ha nått samband med min tidigare yrkeskariär som glasmästare tro?::D

I så fall får du nog ta med en burk " arbetslössill " Det måsste ju finnas:va

Fast om Lennarts BoostBusters får personalbehov borde det ju kort därefter stå likaledes på ditt kort tycker jag. Annars missar de ju en stor turbomotorkompetens.

När sker avfärden från världsmetropolen Väsby ? eller, när är uppdykningstiden för oss warmup:are ??
Detta är av yttersta vikt att veta då jag ju måste gå ett respektfullt antal steg för att komma fram :dricka

När vaknar du??:yoparty :D

Garget är nystädat och våttorkat , Fattas bara lite nötter å sega pinnar:)

Är det någon idé att ta med sig Boostbusters-boken ifall man har den, eller kommer det delas ut kursmateriel som man får behålla? Kan vara bra att ha sin egen bok ifall man hör något intressant som man vill notera i marginalen.

Man kanske ska ta med sig boken hur som helst bara för att få den signerad?:tuttar

Det verkar vara starkdrycker med i spelet:skrämd . Bara ni ser till att Matte håller sig till kranvatten på båten eftersom han har viktiga ventilsäten att fräsa veckan efter:D.

/Ingvar

du kan höra av dig i slutet på veckan.. i fall han slutat darra på handen då.. :D

Bah ! Låt honom använda Ingvars topp som 'återhämtningsobjekt', såå jäkla petigt är det väl ändå inte med den... :D

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti