Turbo insprut Ideutbytarkvällar

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
INTRESSEKOLL Har funderingar på att dra ihop lite folk med intresse i turbo -insprut-bänk segmentet

Diskutera erfarenheter / aftermarketsystem / laddtrycksstyrningar / bänkning

Mapning mm....

Givetvis med fika å mackor

Kanske bara samlas i början och diskutera vad man ska ta upp framöver

Kanske bjuda in föreläsare å sånt

Ideer gott folk??

Plats: verkstan såklart

Själv har jag nog inte så mycket turboerfarenhet att jag kan bidra med ngt. Men det vore förstås roligt att delta.

Ska vi festa hårt natten innan den här gången också? :D

Varför bryta ett vinnande konsept !:D

Vore förbaskat trevligt, visst är det en bit att åka, men finns säkert fler från söderöver som är intresserade :yoparty:yoparty

Beroende på när, så är jag intresserad. Jag kan haka på peterpain

Vore förbaskat trevligt, visst är det en bit att åka, men finns säkert fler från söderöver som är intresserade :yoparty:yoparty

Japp, hade varit skoj! :) Samkörning i någon av supersaabarna? Ska försöka hitta lite tid bara.

Den tiden som eventuellt skulle hittas kan du ägna åt mitt projekt:) O ta med dig den där andre token!

Visstfan, har helt glömt bort ringa. Såg att du hade ringt för en vecka sedan... Ja, det ska också fixas! Men kanske hinner med en kväll i norrland för turbosnack också :näsblod

HEHE sitter här och undrar

Det som från början var en undran om fikakväll med bänkkörning och motorsnack tycks kunna utveklas till nått mer

Har börjat fundera kring inbokning på hotellet i närheten och utgång på kvällen

Jag behöver dock hjälp med utformningen av dagen

Vad vill vi göra , vad vill vi lära oss ???? Bänk finns , Kanske finns det nån mc förutom min vi kan plåga?

Kanske kan folk utforma lite frågor som söker svar

Nån sekreterar villig som kan samanställa nån typ av agenda

Jag tror detta kan bli hur kul som helst, Typ lite i stil med när man som yngre va med på dragracingbanketterna och fick komma in backstage på Motospeed och fick se bänk körning för första gången i sitt liv

Så vad sägs ? lite folk i närheten med ideer så spånar vi nån kväll och hittar på nått kul

Peter

Jag är gärna med på detta.

Fast jag jobbar i branschen, så skulle jag vilja höra mer om bensin och etanol. Skelle också gärna vilja lära mig mer om Oljor, förutom då det ni redan surrat om vad gäller turbo.
Kan vara med nån kväll och sätta ihop agenda osv också.

Mvh
Patrik

HEHE sitter här och undrar

Det som från början var en undran om fikakväll med bänkkörning och motorsnack tycks kunna utveklas till nått mer

Har börjat fundera kring inbokning på hotellet i närheten och utgång på kvällen

Jag behöver dock hjälp med utformningen av dagen

Vad vill vi göra , vad vill vi lära oss ???? Bänk finns , Kanske finns det nån mc förutom min vi kan plåga?

Kanske kan folk utforma lite frågor som söker svar

Nån sekreterar villig som kan samanställa nån typ av agenda

Jag tror detta kan bli hur kul som helst, Typ lite i stil med när man som yngre va med på dragracingbanketterna och fick komma in backstage på Motospeed och fick se bänk körning för första gången i sitt liv

Så vad sägs ? lite folk i närheten med ideer så spånar vi nån kväll och hittar på nått kul

Peter

Mkt beroende på när det blir så kan det hända att jag hakar på :)

låter som en kul grej=)
Kan säkert få med mig nogra turbonissar från byn!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman