Tur som fan..

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Men det hade bara behövts 200 stycken! Resten hade vi kunnat låta 10.000 glada amatörer skjuta av! :tummenupp
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jävla djurplågare, han lyckades ju mosa spindeln ser det ut som :mad: Vad fan skulle han dit och göra om han ändå inte kunde göra det ordentligt :va
 

CalleGBG

Ny medlem
Gick med
2 May 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Honda Hornet -01
När jag var i Australien skulle jag gå och pissa på ett dass i regnskogen: Drar ner gylfen gör mig redo för att släppa loss, vänder ansiktet åt höger och får se en sån jävel sitta på väggen 20 cm från mitt ansikte! (som tur va lite mindre) satt även en rätt fram på väggen.
Precis när jag skulle säga till polaren som satt i dasset brevid sa han bara: JAG VET och bankade på väggen varav 2 spindlar till kom krypandes mot mig:p Kan också informera att huntsman spindlar är ogiftiga, men det känns tydligen när dom bitts ändå. Dom gillar även att hänga på toaletter.
Bra att veta om ni ska till Australien, vilket jag tycker att ni ska!
 

Bifogat

  • P1000456.jpg
    P1000456.jpg
    250.2 KB · Visningar: 95

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
När jag var i Australien skulle jag gå och pissa på ett dass i regnskogen: Drar ner gylfen gör mig redo för att släppa loss, vänder ansiktet åt höger och får se en sån jävel sitta på väggen 20 cm från mitt ansikte! (som tur va lite mindre) satt även en rätt fram på väggen.
Precis när jag skulle säga till polaren som satt i dasset brevid sa han bara: JAG VET och bankade på väggen varav 2 spindlar till kom krypandes mot mig:p Kan också informera att huntsman spindlar är ogiftiga, men det känns tydligen när dom bitts ändå. Dom gillar även att hänga på toaletter.
Bra att veta om ni ska till Australien, vilket jag tycker att ni ska!

Fyfan! Jag hade tuppat av på plats! Jag såg inte en enda spindel i Australien. Sen om det var för att jag valde att inte se de, eller om jag hade tur, det vetefan. Hade jag sett en hade jag ju tuppat av på fläcken, så det var väl lika bra.
 

CalleGBG

Ny medlem
Gick med
2 May 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Honda Hornet -01
Det värsta va nog när jag va på fraser island och skulle gå på en liten stig till campen.
När jag kom fram så såg aborgin snubben som var där att jag hade en ficklampa. Då bad han mig följa med tillbaka på den stigen jag kom ifrån och lysa i ett träd där.
Hängades i en tråd precis i min ansiktshöjd hängde det en liten spindel som tydligen va den farligaste spindeln dom hade på ön. "Håll inte tyst om du blir biten av denna" sa han:p
Jobbigt om man hade gått och svalt den:p
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top