Ge inte upp på honom. Det verkar vara vad alla andra har gjort! Är han värd lite hårt arbete? Jobba er igenom allt då...som om han var en valp och måste lära sig umgås på nytt med folk och andra hundar. Givetvis tillsammans med en hundpsykolog!
jag klarar inte av att tänka ens, jag vill inte vara med längre.
ska till veterinären imorgon och rönka (stavning?) honom, även om dom kanske inte känner något så kanske det är något.
han har haft dåliga höfter så får se om det kanske har blivit värre sedan olyckan och om det kan vara en anledning till att han beter sig såhära.
en bror åt honom var tvungen att avlivas pga att gropen som höftkulan ska vara i var obefintlig.
atlas hade en påbörjning till det, kan ju säkert vara en bidragande orsak till det hela om det gör ont och är plågsamt.
så hoppas att höfterna är bra och att det inte är någonting som gör ont för honom, och att vi isf kan börja ta itu med det.
Han vill väll knappast ge upp det märks ju MEN han vill heller inte att något jävligt otäckt skall hända...
En så pass stor hund som är labil/aggressiv är ju inte att leka med precis.
Faan vad jag tycker synd om dig grömpa!
precis, det känns som att skulle olyckan vara framme så skulle jag ALDRIG förlåta mig själv.
jag är så satans splittrad och uppgiven i denhära frågan så jag har aldrig varit med om något liknande.
om jag inte har kvar honom skaffar jag en ny som är 8 veckor och inte tar en omplacering. men jag älskar ju min lilla kille