Tupperware-party

LillaFarbrorn

LitenFarbror nu lite kaxigare
Gick med
4 Apr 2011
Hoj
Busa 03 I många delar!
Tupperware party

För män....kanske är det någon här som jobbar/jobbat ihop med någon som är svets guru, trim, poler, el, lack, däck, osv.
Eller helt enkelt någon som ser att det finns sugna och nyfikna människor som oss där det finns en affärsidé i att vi möts, snackar och lär oss mer om vårt favoritintresse.

Hälsar Pelle
Som vet hur
Man slipper
:tuttar:tuttar

Halloj där moderatorn...jag skrev att jag visste hur man slipper tändkulesot......inte tuttar !!!! För de vill ja inte ha en aning ommmmmm

Last edited:
Tupperwareparty för män likställer jag med en Honda Goldwing-träff. Män som samlas och blir exhalterade över onödiga plastartiklar...

Underbart

Härligt

Underbart med kreativa svar som driver turbo/ drag intresset frammåt, kanske man ska ha en liten skön glimt i ögonvrån men ändå kunna vara seriös och bidra med något eller använda tangenttbordet till något annat.

Pelle :)

Härligt

Underbart med kreativa svar som driver turbo/ drag intresset frammåt, kanske man ska ha en liten skön glimt i ögonvrån men ändå kunna vara seriös och bidra med något eller använda tangenttbordet till något annat.

Jag tror att du måste lägga ned lite mer jobb på förstainlägget.
För mig är du iaf en rätt okänd och ny person här på forumet, dvs få eller ingen vet vad du kan bidra med själv i form av kunskap. Så jag tror att du måste exemplifiera, sälja in dig själv och tala om vad du själv är duktig på och kan bidra med osv.

Det är ju skillnad när tex anderssonturbo bjuder in till dylika sessions i sin verkstad, vilket han gjort många ggr, då vet många här redan en hel del om vilka discipliner han är örn på och var nivån ligger.

Sen är det ju ett antal andra saker som måste ingå i förstainlägget, praktiska saker, som tex var i landet du avser. Om det finns lokal/verkstad att samlas i osv, eller om även detta är ngt som eftersöks från läsarna osv.

Till tröst så kan jag säga att det kanske inte var motorpular- och turboeliten som svarade dig här. Tror att rubriken och förstainläggets luddiga formuleringar helt enkelt lockade in människor som likt mig inte normalt skriver i dragrace- och turboforumet.

I all välmening

Last edited:
Tack Jörgen

Varför tror du jag nämde tändkulesot!! Tack kompis!!

Jag inser att det inte var eliten, och jag har en del att bjuda på, men kanske inte först.

I mina ögon är du en av dom mest seriösa motorsnubbarna här på sporthoj, jag gillar dig till och med utan turbo och det säger inte lite......

Kanske tråden kan bli vettig med tiden

Back