Tunnhåriga, förenen eder!

Alla dom där produkterna (Regain etc) är bara skit, seriöst, om det nu fanns ngt medel som VERKLIGEN funkade skulle hyllorna gapa toma, tycker fan synd om alla stackare som står & sprayar skallen morgon & kväll & blir tårögda när ett vilset fjun tittar fram i pannan.....
Nej rakaparat är nog det enda "raka" höhö!

Skulle gärna dela med mig om jag bara kunde:D

Bifogat

• DSC00830.JPG
    DSC00830.JPG
    57.1 KB · Visningar: 122
  • Gilla
Reaktioner: Teo
3mm brukar jag spara :tummenupp
Tyvärr har man ju mer/längre hår på resten av kroppen :gnissla

Tjejer gillar killar med mycket manliga hormoner, och det har man när man är rakad, eller ja, tunnhårig.

Tjejer gillar killar med mycket manliga hormoner, och det har man när man är rakad, eller ja, tunnhårig.

Jag har aldrig någonsin fått frågan hur mycket hormoner jag har.
Tjejerna brukar mest fråga hur gammal jag är, var jag bor, vad jag jobbar med och några minuter senare varför jag är så konstig.

Man kan ju undra varför det slutar växa hår på skallen, när hårväxten i näsan, öron o arslet i stället accelererar :va

Nån typ av keps kanske om du nu inte kan ha rakat. Att som vuxen man gå omkring i mössa på sommartid ser ju inte riktigt klokt ut och hatt har man inte om man inte är en cowboy eller nån typ av poet.

Jag har aldrig någonsin fått frågan hur mycket hormoner jag har.
Tjejerna brukar mest fråga hur gammal jag är, var jag bor, vad jag jobbar med och några minuter senare varför jag är så konstig.

Bra svar.
Klockan kvart i tre är det inte frågan om huruvida man har en måne på hjässan, snarare om man har en solsida i byxan.
Jag är 37, ser ut som en ungdjävel och kommer att bli en halvdan åldring.
Eftersom jag alltid har varit så kass på att ragga så är det en jävla tur att jag har nåt att hålla i hemma.
Hon är så fin så jag skiter i allt annat, men innan henne hade jag iofs hår... :va

Bra svar.
Klockan kvart i tre är det inte frågan om huruvida man har en måne på hjässan, snarare om man har en solsida i byxan.
Jag är 37, ser ut som en ungdjävel och kommer att bli en halvdan åldring.
Eftersom jag alltid har varit så kass på att ragga så är det en jävla tur att jag har nåt att hålla i hemma.
Hon är så fin så jag skiter i allt annat, men innan henne hade jag iofs hår... :va

Jag önskar vi kunde byta så att det var mitt hår som ramlade av. Mitt bara växer och har sig. :gnissla

Jag har inte ens sett Coneheads, men vet att jag ser ut som de gör.
Och en comb-over känns inte direkt het.
Funderar på att operera in fjädrar och lite neonljus i skallen.
Kan man inte vara snygg så kanske man kan vara flamboyant. (?)

genomför en sköldtransplantation från en turtles! Då får du en stabil frisyr som inte viker sig för vare sig hjälmar eller nordanbrisar. Gnäller någon kan du skylla på generande sköldväxt.

Det där var ju tydligen bara båg. Det ligger i arvet bara men man har sett att om man har anlagen och sedan öser på med anabola steroider så kan en kommande skallighet inträffa fortare än planerat varpå man först trodde att det hade med mängden testosteron att göra.

Till TS. Jag ser fram mot min tunnhårighet om den nu kommer (farsan har full kaluffs vid 64.. :gnissla). Själv har man alltid haft 40% fler hårstrån per kvcm än gemeneman vilket oavkortat leder till "mon-chi-chi frisüre" som inte går att göra annat åt än att raka av.

:mad:

Last edited:
Jag har vuxit och blivit så lång att skallen befinner sig ovan odlingsgränsen.

Som ung hade jag hur mycket hår som helst, det växte så att jag pendlade mellan skinhead och hippie på två-tre månader (det gör det IOFS än där jag har hår)

Men någonstans vid 30 var det bara att inse att vikarna hade dragit sig bakåt och snart skulle mötas och acceptera det faktumet.

Bara ännu en taskig hand i livets spel.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...