Tungelsta krashen!

Linuxs skrev:
Råkade ni ut för rullgrus? Jag och några kompisar åkte där omkring senaste helgen och fick några spännande kast på väg ner mot sorunda. Vill bara säga att grus på asfalt suger!

Nä, inge rullgrus. Några på turen som jiddrade nått om pellets, men det var bara att hålla full mutter som vanligt tyckte jag :D

gpf skrev:
Nä, inge rullgrus. Några på turen som jiddrade nått om pellets, men det var bara att hålla full mutter som vanligt tyckte jag :D

Jaha, körde du full mutter där. Själv låg jag bara på halvgas ;)

ZX9R-98 skrev:
Själv körde jag på tomgång pga nageltrång på högerhanden. :D

Ändå låg jag före er :confused:

Ja, exakt.... det var därför jag låg på halvgas. Kan inte köra mycket snabbare med dig framför :D

lilla jag var oxå med, men det vet du ju redan.. om du inte glömt den där lilla tjejen på bmw:n som eskorterade dig hem?! jag tar på mig skulden helt, alltid kraschar nån när jag är med :crash men du är varmt välkommen till sveriges snabbast växande hojklubb!!
***Krasch MCK***

Frida skrev:
lilla jag var oxå med, men det vet du ju redan.. om du inte glömt den där lilla tjejen på bmw:n som eskorterade dig hem?! jag tar på mig skulden helt, alltid kraschar nån när jag är med :crash men du är varmt välkommen till sveriges snabbast växande hojklubb!!
***Krasch MCK***

hmmm tjejen som verkar mer vild än tam... du verkar ju livsfarlig på alla sätt o vis..*ASG* ;) 15 minuter från kista till jordbro säger ju allt..*Skrattar ännu mera*

Det var en jäkla merit - "Det krashar alltid någon när jag är med". Dig måste jag åka med någon gång!

Frida skrev:
***Krasch MCK***

Det var ingen som kraschade när jag var med i slutet på April... :fakta

Frida skrev:
***Krasch MCK***

..inte nog med det..

HOn kör bumse också. :crash

Freppa skrev:
Det var en jäkla merit - "Det krashar alltid någon när jag är med". Dig måste jag åka med någon gång!

all åkning med mig sker på egen risk! tar inte ansvar för eventuella krascher ;) soppatorsken: du får faktiskt skylla dig själv lite, gasa på så där med nytt bakdäck! då hamnar man i diket..

har kommit på en dålig sak med att alla kraschar: man har ju snart ingen kvar att åka med! en person jag åkt mkt med har faktiskt sålt hojen nu. tror han var rädd för å krascha, det var han som stod näst på tur liksom :rolleyes:

så jag är mer än tacksam om nån vågar åka med mig! tre av mina fyra närmaste hojvänner kör nämligen inte alls numera *snyft* nån som törs?! ska upp till sundsvall å gasa lite med grabbarna där i helgen. de kanske är modigare där?! *hoppas*

Frida skrev:
soppatorsken: du får faktiskt skylla dig själv lite, gasa på så där med nytt bakdäck! då hamnar man i diket..

Jag la mig bara för att vlia lite medans jag väntade på att ni skulle komma ikapp. Jag trodde att vi utrett det här nu.

Frida skrev:
all åkning med mig sker på egen risk! tar inte ansvar för eventuella krascher ;) soppatorsken: du får faktiskt skylla dig själv lite, gasa på så där med nytt bakdäck! då hamnar man i diket..

har kommit på en dålig sak med att alla kraschar: man har ju snart ingen kvar att åka med! en person jag åkt mkt med har faktiskt sålt hojen nu. tror han var rädd för å krascha, det var han som stod näst på tur liksom :rolleyes:

så jag är mer än tacksam om nån vågar åka med mig! tre av mina fyra närmaste hojvänner kör nämligen inte alls numera *snyft* nån som törs?! ska upp till sundsvall å gasa lite med grabbarna där i helgen. de kanske är modigare där?! *hoppas*

Frida klart vi åker med dig... säg bara till när du har lustogasa... ;)

Vad var det för en modell på Volvo då?

Jag har sett en vit lantis-240 med raggarrör bak och någon stor motorsportlogga i bakrutan, 2 ggr nu köra som unga killar gärna gör på favoritvägen, dvs som ett ägg ;)

Bespara mig kommentarerna nu att det finns fler kloss-Volvos än den i huvudstaden hehe

Frida skrev:
ska upp till sundsvall å gasa lite med grabbarna där i helgen. de kanske är modigare där?! *hoppas*

Var i S-vall å gasade under gatupest helgen, men inte vart jag modigare för det. Han jag åkte med tyckte att jag kör skumt.
S-holm city till S-vall city = 3 h blankt med 2 tankstopp, ingen höjdartid. Jag har inga kåpor att gömma mig bakom så i farter över 170 så blir man lätt trött i nacken.

jepp, nu e jag i sundsvall å gasar å festar me grabbarna här!! ingen har kraschat än så länge, men imorrn blir det bankörning så man vet aldrig :crash dock var en snubbe nära å köra in i en bil, men nära räknas ju inte :rolleyes:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8