Tung skit, gött ljud

Fan vilken kille :tummenupp, undrar fall han kan ta min Tiller å göra lika med den :D :D

Haha är det bara jag som la märke till att trådskaparen och snubben på videon liknar sjukt mycket.

inte riktigt min grej, men ballt var det iaf..

lär ju gett Jörgen erektion :näsblod

inte riktigt min grej, men ballt var det iaf..

lär ju gett Jörgen erektion :näsblod

Jo jag har ju lagt upp den snutten tidigare i min byggtråd. Kan lägga upp de andra HD-filmerna jag lade upp i samma veva här med :D

En hillclimber sportster med gött ljud

[YOUTUBE-ID]hRx1waRZAZM[/YOUTUBE-ID]

En hillclimber med en vass HD XR750 flattrack-motor. Låter som det är en del nitro i tanken. Vem sa att stötstångsmotorer inte kan varva... :D

[YOUTUBE-ID]erj9U64Uh3Q&NR=1[/YOUTUBE-ID]

Här är en HD-filmsnutt jag fick från en vän i USA, det är en rekordrepa i AHDRA som de satte före Jul, Joe Sternotti, nitro förstås. Radfyreturbohojen i bakgrunden hörs knappt :D 6.14s Helt sjukt tryck. Wheelie hela strippen :O

[YOUTUBE-ID]Sb3urY_gsm0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jo jag har ju lagt upp den snutten tidigare i min byggtråd. Kan lägga upp de andra HD-filmerna jag lade upp i samma veva här med :D

En hillclimber sportster med gött ljud

[YOUTUBE-ID]hRx1waRZAZM[/YOUTUBE-ID]

En hillclimber med en vass HD XR750 flattrack-motor. Låter som det är en del nitro i tanken. Vem sa att stötstångsmotorer inte kan varva... :D

[YOUTUBE-ID]erj9U64Uh3Q&NR=1[/YOUTUBE-ID]

Här är en HD-filmsnutt jag fick från en vän i USA, det är en rekordrepa i AHDRA som de satte före Jul, Joe Sternotti, nitro förstås. Radfyreturbohojen i bakgrunden hörs knappt :D 6.14s Helt sjukt tryck. Wheelie hela strippen :O

[YOUTUBE-ID]Sb3urY_gsm0[/YOUTUBE-ID]

you dirty boy:tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard