Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Therudeboy skrev:En trafik polis på frivården i jönköping sa till mig att första gången får man bara en varning och säkert böter. Andra gången blir det grov olovlig körning för då vet du vad du gör.

colik skrev:ok...får lov att ringa polisen och höra kanske...fast dom lär väl säga att man får fängelse och böter på 100.000 och får aldrig köra mc igen![]()
Vad blev svaret då då?colik skrev:öhh man kan faktiskt ringa från annan telefon än hemifrån om du menar att dom skulle kolla vilka som bor på den addressen..tror inte dom orkar det hursomhelst...
ringde och kolla när jag körde 125:a vad som skulle hända om man blev tagen med att man inte hade strypningar monterade...
colik skrev:Närmaste ställe jag kan bänka den på är typ 40 mil härifrån och det är ju en del jobb också...
". Sen sa dom at ja ja, det blir nog bra med det... Motparten fick böter för vårdslöshet i trafik och hans f-bolag fick lösa in min hoj och alla kläder mm... Cykeln var en ostrypt Kawasaki ZZR 1100 -94, ca 145 hästar... Går nog inte som mellanhoj... Det stod också på mig och mitt eller motpartens f-bolag sa inget om att jag hade mellankort! Kan förrewsten rekomendera zzr om ni vill ha bra premie på försäkringen!gthyni skrev:Finns det inga bänkar i Umeå?
Här finns det gott om dem iaf och det är närmare än 40 mil från Ume.
* MC-Xpress utanför Piteå
* Atom Racing i Luleå
* EMP i Boden
* MecTec i Kalix
och en till men jag kommer inte på firmanamnet nu på nattkröken.
Olovlig körningen ger böter och förmodligen körkortsindragning.
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |