Tuneboy för Suzuki ECU...

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Vi är ju ett antal Trajja-människor som jobbar med Tuneboy i stället för PCIII för att diagnosticera våra MC och justera tänd- och bränslemappar. Vi skriver alltså direkt till ECU i stället för att modifiera spridarpulserna med ett påhängt system.

Nu verkar det som att Tuneboy även kommer i en version för Suzukis ECU. Mer info om programmet samt jämförelser med PCIII hittas på www.tuneboy.com.au

Fränt:tummenupp

Någon som känner till någon som mappat med Tuneboy i Stockholmsområdet?
Min hoj suktar efter att bli mappad ordentligt o Tuneboysladden ligger orörd i sin ask...

Någon som känner till någon som mappat med Tuneboy i Stockholmsområdet?
Min hoj suktar efter att bli mappad ordentligt o Tuneboysladden ligger orörd i sin ask...

Trist - där gör den väl inte så stor nytta... Du har inte laddat någon PCIII eller dynomapp från Tuneboys hemsida? Kanske Du skulle PM:a Kamikaze-Kid (om dom hunnit få igång bänken?)...

Kanon!

Kanske kan göra att TuneBoy blir mer känt hos bänkoperatörerna. Idagsläget är det ju lögn att hitta någon i Sverige som vill/kan jobba med TuneBoy.

Du har inte laddat någon PCIII eller dynomapp från Tuneboys hemsida? Kanske Du skulle PM:a Kamikaze-Kid (om dom hunnit få igång bänken?)...

Nej, det finns ingen med samma konfiguration som jag har. Hade det funnits hade jag använt den tills jag hittat någon som kunnat custommappa min, för custommappas skall den!

Kamikaze-Kid? Vem är det o vad gör han?

Guld! :tummenupp
Tackar för det. Jag skall kontakta honom på en gång.
Han ser lite bekant ut, det är han till höger på bilden va? :tungan

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...