Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kurvmakaren skrev:Bra jobbat med tanke på vilka förutsättningar som gällde!
Guess who?
En eloge till Er andra som var med och körde och flaggade idag!
Alla höll sig på hjulen och det är MYCKET bra med tanke på hur blött det var.![]()
micke.a skrev:Jag tror att det är en väldigt slö på regn
och höll på att välta hojen när han skulle lasta på för hemfärd
och han heter (............)
vill också säga att det var strångt av flaggisar och ledning
med tanke på regnet att stå där blöta och frysna![]()
Guess who?
Alla höll sig på hjulen och det är MYCKET bra med tanke på hur blött det var.![]()
micke.a skrev:höll på att välta hojen när han skulle lasta på för hemfärd
En supereloge till alla funkisar, jag kom ut mest för att få krama Jan-eKurvmakaren skrev:Bra jobbat med tanke på vilka förutsättningar som gällde!
Guess who?
Brink var kanske en bromskloss men du körde fortare det passet än passen innan.GSXR1100R skrev:En supereloge till alla funkisar, jag kom ut mest för att få krama Jan-e![]()
Dagens raket va micke.a, dagens surprajs va korv me sallad som körde riktigt bra idag, dagens bromskloss hette BrinK, men iof hade jag och BrinK en rolig fight i blötan.
Metallis & Boxer members of Team The Båtten Is Nådd körde 3 ggr 2 varv och sen började dom mecka med fjädringen![]()
/N.Öjd
Nja iof taggade BrinK till vild attack men på baksidan så räckte inte den rosa fjollmoppen till, men visst hade vi en härlig fight.CorbenDallas skrev:Brink var kanske en bromskloss men du körde fortare det passet än passen innan.![]()
Ni skulle kanske köpt en blåtakt istället så hade ni kunnat meka satan också...![]()
Annars är det helt okej om ni lämnar in redan nu så att Team Slow Motion Racing kan komma bort från reservlistan...![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Nja iof taggade BrinK till vild attack men på baksidan så räckte inte den rosa fjollmoppen till, men visst hade vi en härlig fight.
Nu ska du bara lära dig att gasa i torrt oxå![]()
Blunda och håll stumtCorbenDallas skrev:Ja, det blir nästa bekymmer...![]()
Kurvmakaren skrev:En eloge till Er andra som var med och körde och flaggade idag!
Ska försöka. Har märkt att jag kör fortare med det mörka visiret så det är kanske så man ska göra...GSXR1100R skrev:Blunda och håll stumt![]()
CorbenDallas skrev:Ska försöka. Har märkt att jag kör fortare med det mörka visiret så det är kanske så man ska göra...![]()
![]()
![]()
Guess who?
Helt klart. Finns inte en chans jag vågar gasa annars...Diablo skrev:Kom vi inte fram till att tiderna berodde på gashäng...?![]()
Ja en riktig träskalleanol skrev:Hmmm, nån med träpanel på hojen![]()
Tryckinpregnerat!!!GSXR1100R skrev:Ja en riktig träskalle![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |