Tummen upp Sommen!

Norris

Freppa gillar katt,gillar katt Freppa?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cresent compakt
Ville bara tacka alla angagerade i Sommen tävlingen för ett kanon jobb (i vanlig ordning)!
Trots olyckliga förseningar så lyckades ni komma ajour med tidsschemat.
Alla flaggvakter (av det jag såg) gjorde ett kanon jobb, korven var god och publiken suverän...ni hade till och med beställt grym väder :tummenupp

Tyvärr så åkte jag på halsfluss där nere och kunde inte köra själv, men jag hoppas innerligt på nästa år att det blir då med!

:Bugar Sommen crew :Bugar

mvh // Norris #23

Norris skrev:
2214589 Ville bara tacka alla angagerade i Sommen tävlingen för ett kanon jobb (i vanlig ordning)!
Alla flaggvakter (av det jag såg) gjorde ett kanon jobb, korven var god och publiken suverän...ni hade till och med beställt grym väder :tummenupp

Tyvärr så åkte jag på halsfluss där nere och kunde inte köra själv, men jag hoppas innerligt på nästa år att det blir då med!

mvh // Norris #23

Dock funka inte blå flagg så bra, blev fast bakom en kille i båda racen...

Norris skrev:
2214589 Ville bara tacka alla angagerade i Sommen tävlingen för ett kanon jobb (i vanlig ordning)!

mvh // Norris #23
Jag kan bara hålla med Norris, en kanon tävling.
En stor eloge till alla i Tranås ms och alla företag som ställer upp med ``banmark´´.
Det var min första Sommen tävling, men definitivt inte den sista. Tack för en kanon helg!
# 21 kaj k

Kan inget annat än stämma in i lovsången. Kanon genomförd tävling av Tranås MS trotts en del strul :tummenupp

Att begära att flaggvakterna ska hålla reda på blåflagg när det varvas upp till 4:e placering i många heat är nog att ta i. Dom kunde ju i så fall hängt ut en blåflagg hela tiden då, men då hade det ju varit lite poänglöst. Tycker det är helt upp till förarna att hålla lite koll bakåt. Ska man föjla dommarens rekomendationer skulla man ju inte heller flytta sig eller slå av på tempot ens.

Sommen

Norris skrev:

mvh // Norris #23
Kanon tävling,kan inte bli bättre!
E det någon som sitter på resultaten?

Jag instämmer, en mycket rolig dag. Mycket bra arrangerat. :)

Ingick Sommen i Sverigecupen? Finns det egentligen någon Sverigecup? Vem sammanställer isf poängen och så.. just nu känns det mest bara som några arrangörer valt att ge sina fristående tävlingar samma namn.
Dessutom blir väl tex Örebrotävlingarna viktigare där man kör två heat och får poäng två gånger jämfört med Ticksta och Sommen där det var en final?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti