Tummen Upp För Bike I Trollhättan

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
.....

Last edited:
Ja. Det var över 20 dagar sen som bikeshop mailade "Skickar imorgon....." och 2 månader sedan jag beställde. På mitt senaste mail har dom inte svarat :( Varför skriver man att man skall skicka om man vet att det kommer dra ut på tiden? Vänta kan jag göra men då vill jag veta det. Tumme ner för Bikeshop !

Edit: Detta är inte Bike i trollhättan för dom är MYCKET bra dom ggr jag handlat där ! :tummenupp

Timon skrev:
2099749 Ja. Det var över 20 dagar sen som bikeshop mailade "Skickar imorgon....." och 2 månader sedan jag beställde. På mitt senaste mail har dom inte svarat :( Varför skriver man att man skall skicka om man vet att det kommer dra ut på tiden? Vänta kan jag göra men då vill jag veta det. Tumme ner för Bikeshop !

Edit: Detta är inte Bike i trollhättan för dom är MYCKET bra dom ggr jag handlat där ! :tummenupp

Trist att det är så men det är väl bara till att reklamera. Så kan du hoppas på prisavdrag...

Sen är väl det ganska stor skillnad på Bike Trollhättan och mindre firmor. Enligt mitt tycke vore det konstigt om bike hade långa vänte tider med tanke på deras storlek och priser.

Ett bra pris kan motivera väntan.

abethebabe skrev:
2099717 Snacka om snabba leveranser från BIKE i trollhättan! två dar sen hade man slippisen hemma! mycket nöjd med bemötandet och allt det där, det är fler företag som skulle kunna lära sig av dom! jag lär ju återkomma som kund räkna med det :tummenupp nån som har ngn annan erfarenhet av olika företag? dela gärna med av er.

Tjenare Albert!
Alltid roligt att få possitiv respons från kunder.

Ha en bra sommar med mycket sol och kurviga vägar!

Sören Johnson
BIKE Trollhättan
MC-Demonteringen

Jag har handlat slip-on av Sören på BIKE Trollhättan och är mycket nöjd med både produkt, pris , bemötande och leveranstid!

Och jag har också handlat på Bikeshop!
Kan inte göra annat än tycka att de är bra de med. Leveranstiden var möjligen nån dag långsammare är från BIKE men bemötande i mail och telefon var toppklass. Hade en reklamation på ett par skor jag köpte och det förlöpte helt utan problem och fördröjningar.

:tummenupp till BÅDE Bike Trollhättan och Bikeshop.

abethebabe skrev:
2099717 Snacka om snabba leveranser från BIKE i trollhättan! två dar sen hade man slippisen hemma! mycket nöjd med bemötandet och allt det där, det är fler företag som skulle kunna lära sig av dom! jag lär ju återkomma som kund räkna med det :tummenupp nån som har ngn annan erfarenhet av olika företag? dela gärna med av er.

Kan bara hålla med,
Har handlat en hel del grejor till gammelgixxern under vintern & flest delar har inhandlats hos BIKE Trollhättan.
Det har varit enklast,trevligast & snabbast & då bör nämnas att jag bor nästan granne med DIN MC i rotebro & jobbar 10min ifrån AVA MC men har ändå valt BIKE.

Äras de som äras bör.
Bike :tummenupp

Och om vi endå ska kreditera företag så måste jag ge en eloge till Triumph center i Linköping som gav mig ett mycket bra bemötande och service när regulatorn gick sönder precis efter köpet av min yamaha xtz. Fick t.o.m en Triumph Speed Triple som lånehoj några veckor medans de beställde hem grejer och fixade min, hysteriskt roligt att få prova på ett fordon!

Enda stället jag kommer köpa cykel av..

(Och nej, jag jobbar inte där eller har någon som helst ekonomisk vinning i att tala gott om dem) ;D

Vill aven jag ge en eloge till Bike Thn, och da framst Jerker som gjorde mkt fin PR for foretaget da min "nya" CBR drabbades av statorhaveri. Fick en jakligt fin lanehoj sa jag kunde genomfora en semesterresa som planerat. Trevlig som tusan var han ocksa, trots att det var vansinnigt mkt att gora just da.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp /Lasse

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back