Tullinge idag 21 augusti.

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Var det några folk från Sporthoj på Lazzat Strip Challenge idag?
Jag var där och kollade några timmar. Men det var så många avbrott att vi tröttnade vid 16 och åkte hem.
Hade varit skojj om det varit mer hojjar med och kört... :tummenupp

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Jag var där och kollade några timmar. Men det var så många avbrott att vi tröttnade vid 16 och åkte hem.
Hade varit skojj om det varit mer hojjar med och kört... :tummenupp

// Lena
Jag var där o mekade åt min polare,han vann förövrigt streetbikeklassen :tungan

Lilla_Tingeling skrev:

Jag träffade iaf en handfull sporthoj'are, kul! Det var jag (med den snasiga blå/vit/svarta turbo-gsxr'en (blivande gathoj)) som fick stå och vänta båda gångerna hojarna före mig slaskade ned på banan. Suvve lädervek trots mörk morgon. Bättre än att klippa gräsmättan eller stryka gardiner iaf.

jag och johanjulgran var där.. var kvar till halv sex..

det var kul att se hojar för en gång skull, vem var det som hade slutfart på typ 296km/h, var det du andersbrink?? fort så in i h-e gick det i alla fall :)

MikkE skrev:

det var kul att se hojar för en gång skull, vem var det som hade slutfart på typ 296km/h, var det du andersbrink?? fort så in i h-e gick det i alla fall :)
Det va den långa svarta hojen med startnr 56 eller 54.Det var inte anders.Vi stod bredvid anders i depån,kul att få morsa på ett ansikte från forumet irl.Vart lyckades du gömma dig hela dan då mikke?Såg fan inte till dig nånstans iaf :)

ktmjacke skrev:
Det va den långa svarta hojen med startnr 56 eller 54.Det var inte anders.Vi stod bredvid anders i depån,kul att få morsa på ett ansikte från forumet irl.Vart lyckades du gömma dig hela dan då mikke?Såg fan inte till dig nånstans iaf :)
hehe.. jag och johan stod nästan brevid starten på vänster sida. lökade i gräset (20 m från hojarna), sedan tog vi en liten promenad och kolla på bilarna, satt sen på läktarn :)

MikkE skrev:
hehe.. jag och johan stod nästan brevid starten på vänster sida. lökade i gräset (20 m från hojarna), sedan tog vi en liten promenad och kolla på bilarna, satt sen på läktarn :)
Då måste jag stått alldeles bakom er när jag kollade på racet ibland.Jag stod vid den vita containern som står bredvid bleachboxen på vä sida.

MikkE skrev:

#56 är Kurt Geschwindt's Super Pro Street Bike, en gsxr1186 med KKK-27 turboaggregat och krämar ut ca 420 hästar på slangen. Portade och renoverade hans topplock i vintras. Även Ronny Nordgren (han på den brutala Pro Street Bike'en som hjulade sönder oljetråget efter ca 300 meter i 250 km/h) kör med ett topplock som jag har portat och renoverat.

Jag hade den där sunkiga blå/vita turbo-gsxr'en (PSB #266) som bara hjulade för minsta lilla. Är inte alls van med så korta hojar. Fick i friläget istället för tvåan i semi-finalen. Suck... fick en superduper 0.025 sekunders reaktion i starten och var mer än en hojlängd före ut på ettan. That's racing. :D

Monterade på långsvingen ikväll så jag kör Super Pro Street Bike (#64, fast nu med svarta kåpor) på Tullinge nästa helg.

andersbrink skrev:
#56 är Kurt Geschwindt's Super Pro Street Bike, en gsxr1186 med KKK-27 turboaggregat och krämar ut ca 420 hästar på slangen. Portade och renoverade hans topplock i vintras. Även Ronny Nordgren (han på den brutala Pro Street Bike'en som hjulade sönder oljetråget efter ca 300 meter i 250 km/h) kör med ett topplock som jag har portat och renoverat.

Jag hade den där sunkiga blå/vita turbo-gsxr'en (PSB #266) som bara hjulade för minsta lilla. Är inte alls van med så korta hojar. Fick i friläget istället för tvåan i semi-finalen. Suck... fick en superduper 0.025 sekunders reaktion i starten och var mer än en hojlängd före ut på ettan. That's racing. :D

Monterade på långsvingen ikväll så jag kör Super Pro Street Bike (#64, fast nu med svarta kåpor) på Tullinge nästa helg.
Då lär vi synas till helgen igen,för vi ska rejsa då igen oxå. :D

kommer ni att vara där hela nästa helg?? skulle vara kul att se då igen. Top Fuel bilar med då också :) WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!

men det krockar då också med Swedish Freestyle Festival, får se hur det blir.
ingen som kan kirra ett VIP kort?

MikkE skrev:
kommer ni att vara där hela nästa helg?? skulle vara kul att se då igen. Top Fuel bilar med då också :) WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!

men det krockar då också med Swedish Freestyle Festival, får se hur det blir.
ingen som kan kirra ett VIP kort?
Jag kommer vara där hela helgen,har ett stort vitt skåpsläp kopplat efter en silverfärgad caddy.Bira finnes oxå :) Verkar vara hur många olika evenemang o fester som helst just denna helg,tråkigt att man måste missa det ena för att få delta i det andra,typiskt.Kanske avviker nåra timmar på lördag kväll för att åka på tatoomässan dock :tummenupp

ktmjacke skrev:
Jag var där o mekade åt min polare,han vann förövrigt streetbikeklassen :tungan
Ska du skruva åt samma polare i helgen? Då kommer väl vi att bli grannar för jag ska också åka StreetBike.
Vi har en blåmetallic chevavan med förtält.
Ses till helgen.
Nervösare än någonsin :jisses

Mr. President skrev:
Ska du skruva åt samma polare i helgen? Då kommer väl vi att bli grannar för jag ska också åka StreetBike.
Vi har en blåmetallic chevavan med förtält.
Ses till helgen.
Nervösare än någonsin :jisses
Kuuuul!Ja jag ska skruva åt honom igen.(dock inte mycket att göra i streetbike)Lägger en extra platta på kylning då :tummenupp

ktmjacke

Jag funderar på att åka dit på söndag och kolla.

Ge mig ditt nummer så ringer jag när jag är där så kan jag slänga av litte grejor i eran Depå eller bil. så slipper jag bära på skin jackan mm :tummenupp

Se till så att ni har läsk också så kan jag gå och sno litte då och då :tungan

Johanjulgran skrev:
Jag funderar på att åka dit på söndag och kolla.

Ge mig ditt nummer så ringer jag när jag är där så kan jag slänga av litte grejor i eran Depå eller bil. så slipper jag bära på skin jackan mm :tummenupp

Se till så att ni har läsk också så kan jag gå och sno litte då och då :tungan
0709/521060

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back