Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
stog i slalombacken när jag var ca 17-18 år. polarn o jag fundera på o hoppa ut över ett stup men de såg högt ut,, sen kommer 2 knattar i 5-7 års åldern i full fart o hoppar ut o landar pefekt neröver.. vi kolla på varandra o skratta sen sket vi i det.![]()
Ja, inte illa
Synd bara att hade det varit i Sverige hade 1 000 talts surfi**or gnällt om hur farligt det är o vilka dåliga föräldrar dom har som låter ungarna hålla på sådär!!!!!!!!!!
Tur inte dom tusentals svenskar är ute och kollar på svenska crossbanor. Inte för att våra banor ser ut så eller att du finner den typen av talanger, men där finns små kids som håller stålet och åker ifrån många vuxna.
Helt klart impad!
Tyvärr är det så att när man blir äldre får man någonting som heter "spärrar" och respekt för saker och ting... det är sånt som håller oss "vuxna" tillbaka.![]()
Är det någon som har erfarenhet från körning där borta? Något som slår mig är att det alltid ser extremt slätt ut med megahopp. Lite som stora supercross-banor. Svenska banor är rena endurospåren i jämförelse. Verkar som att det går ut på att köra med timing för att sätta hoppen.
Jag var och kollade på Glen Helen för några år sedan och den såg mer ut som en svensk bana med rejäla spår och skiftande förhållanden på olika delar av banan förutom att de hade de värsta backar jag sett.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |