tuffa husdjur?

intrepid skrev:
vet inte om jag ska vara på Munskö..kommer vara i vaxholm men sen om man är någon annanstans vet jag inte..jag vet inte ens var i sverige Munskö ligger men jag antar att det ligger i stockholmsområdet...
hälsar gärna på hemma hos illern..hur är dom att ha då? är det jobbigt? luktar? svårt att få rumsrena?

Det var inte speciellt svårt att få illern rumsren (som en katt ungefär) men däremot är det lite jobb med att få valparna bitfria (dom nafsar en i tårna :) ). Vi hade en hona den luktade inte mycket men jag kan tänka mig att en okastrerad hane luktar lite mer. Vi har inte illern kvar pga tidsbrist och han som var uppfödare här på Muskö har lagt av så mitt tips e å söka på nätet var närmsta illeruppfödare finns.

okej, hur gjorde ni för att få dom bitfria då?
ja, jag får väl ta o kolla runt lite efter illeruppfödare..och ringa och fråga om man inte kan få komma o hälsa på..

Öhhhh..finns det tuffa husdjur :va
Jag som trodde att det mest var flickor i 12 års åldern och nördar som ville ha husdjur :rolleyes: Fast det är ju klart flatlöss är ju rätt ehhhh..... fräckt :3freak

intrepid skrev:
okej, hur gjorde ni för att få dom bitfria då?
ja, jag får väl ta o kolla runt lite efter illeruppfödare..och ringa och fråga om man inte kan få komma o hälsa på..

Man knäpper dem på nosen med fingrarna och man får vara väldigt envis! Det är säkert inga problem att få hälsa på hos nån uppfödare. Lycka till! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT