Tuff på riktigt!

peefell

V-twin-pilot!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Svart Ducce 900 SSie
Yes! :D Igår kl 14.45 var det klart! :tummenupp Jag fixade det efterlängtade kortet! :D

Nu kan jag posa lika tufft som er :rolleyes: utan att behöva skämmas för den pinsamma gröna skylten på ryggen. :D
Skylten som ivrigt cirkulerat kring Rörken Ring har jag för övrvigt tuggat i mig, spottat ut, eldat upp för att sedan pissa på askan... :crash :rock

Idag åkte jag hoj till jobbet. :tummenupp Det hade jag gjort även om det hade snöat... :crash

Vi ses där ute! :D

peefell skrev:
Yes! :D Igår kl 14.45 var det klart! :tummenupp Jag fixade det efterlängtade kortet! :D

Nu kan jag posa lika tufft som er :rolleyes: utan att behöva skämmas för den pinsamma gröna skylten på ryggen. :D
Skylten som ivrigt cirkulerat kring Rörken Ring har jag för övrvigt tuggat i mig, spottat ut, eldat upp för att sedan pissa på askan... :crash :rock

Idag åkte jag hoj till jobbet. :tummenupp Det hade jag gjort även om det hade snöat... :crash

Vi ses där ute! :D

Vad härligt! :tummenupp :squid

Jag är så avis, men om 1mån kommer jag förhoppningsvis inte behöva vara det :D

Det är inget fel på grön lapp. Tycker det är kul att blåsa om folk som en galning och sedan se hur snopna dom blir när dom ser övningskörningsskylten :D :D :D

Grattis mannen! :tummenupp

Det kommer bli konstigt att se dig utan den gröna skylten. Du passar med den! :D

Vad kuligt!
Då blir vi fler vid åkningarna :hej

Penguin skrev:
Grattis grattis! Ska du med till Västerås i helgen nu då?

Jag tror inte han kan stå still tillräckligt länge och posera vid Skrapan :crash

Grattis - verkligen kul! :tummenupp

Btw så har jag en polare som ska ta kk i smyg i år. Han har klarat teorin och ska överraska mig som inte vet något till hösten. Spännande va? :p

/NN

Grattis :rock :rock

Nu slipper du ha "pappa Taz" efter dig hela tiden :tummenupp

Grattis! :tummenupp Jag har själv känslan väldigt färskt i minnet så jag vet hur sköööönt det är att massakrera övningsskylten! :crash

Kör som folk bara! Tänk på stackars JoS et al :fakta

grattis!!

jag tog mitt förra året en mysig känsla sug i dig... :tummenupp

grattis !!
då slipper vi den dära gröna skylten på rörken nu.. ! ;p
och fler folk på åkningarna på allmän väg osså ;P kul !
/z

Grattis till Lappen......nu får jag iaf lite mer uppmärksamhet av TAZ ;)......eller....

Skickade ett sms grattis på dagen hoppas du fick det!!

Re: Grattis som attan...

Bluegreengrey skrev:
Grattis till Lappen......nu får jag iaf lite mer uppmärksamhet av TAZ ;)......eller....
Skickade ett sms grattis på dagen hoppas du fick det!!

Host... host... söker nu efter ny elev.... ;-)

Snackade med lille Peefell i telefon den dagen då det begav sig... han lät lika lycklig som om han hade haft en trekant med Salma Hayek och Catherine Zeta Jones...

Grattis än en gång, nu får du köra som DU vill och inte som någon jobbig uppkörningsförättare vill. Fullt ööös.

Hrm... vad skulle du säga om du kunde få köra lite fortare... lite mera acc, lite bättre vrid... ??? Kostar nästan ingenting. (Internt skämt för de som inte förstod)

//D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...