Tuff 14-åring

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
På siten där någon ixixt säljer filmen där man kör mellan Uppsala och Stockholm finns ett forum för ixixtens beundrare.

Ett axplock:

"tjena hade du moppe i dina yngre år? och sen en fråga till när du kör till uppsala i final ride så är det flera gånger idioter som slänger sig ut från mittenfilen till vänster filen (omkörningsfilen) räknar du alltid med att dom bara slänger sig ut? typiskt svensson ingen koll i backspeglen. På autobahn skulle dom inte leva länge har åkt där typ 100 ggr (är 14 år)."

:rofl :dummer

:rofl

Men det värsta är att en hel del av dom som skriver den typen av inlägg, även är reggade här...
Swedie, du kan väll fixa en liten markering, eller något på moppefuckona så att man slipper ta deras inlägg på alvar. Kanke ett litet "MP" under nicket?? Bra att veta liksom :tummenupp

triple skrev:

Men det värsta är att en hel del av dom som skriver den typen av inlägg, även är reggade här...
Swedie, du kan väll fixa en liten markering, eller något på moppefuckona så att man slipper ta deras inlägg på alvar. Kanke ett litet "MP" under nicket?? Bra att veta liksom :tummenupp
Jag bannar så fort de skriver inlägg.

Swedie skrev:
Jag bannar så fort de skriver inlägg.

Jo, men när du släpper på banningen kankse ett kvarstående "MP" vore på sin plats... (eller släpper aldrig en banning?)

EDIT: jag menar givetvis MF... inte MP...

Last edited:
triple skrev:

Det finns en hel del 20-35-åringar som skulle behöva ha en sådan markering.

valmers skrev:
Det finns en hel del 20-35-åringar som skulle behöva ha en sådan markering.

Nej, jag menar "Moppefucko" har inte med hur gammal man är att göra, det värsta är dom gamla moppefuckona.
Det är som "gubbar med hatt" i trafiken. Det finns "gubbar med hatt" som är 30 och har kepps...

Ett moppefucko är ett moppefucko är ett moppefucko!

triple skrev:
Nej, jag menar "Moppefucko" har inte med hur gammal man är att göra, det värsta är dom gamla moppefuckona.
Det är som "gubbar med hatt" i trafiken. Det finns "gubbar med hatt" som är 30 och har kepps...

Ett moppefucko är ett moppefucko är ett moppefucko!
Jo, jag vet. Jag får moppefuckostavade PM från dem hela tiden, med massa :kocko :mad: :finger :kulspruta :fatta! :dummer

Men komigen..killen är 14år...hur gamla är ni? 16 ? :tungan

Min definition av moppefucko är alfa-hannen i lunchrummet som kan allt och vars "polare har en V-max*", men som själv inte kan ha hoj för han skulle köra ihjäl sig då.. :4skrika

*eller en 'elvahundra'

No1 skrev:
En sista fråga i ämnet, vilka är det som FÖRHOPPNINGSVIS om något år skall komma att köra motorcykel och föra vidare mc traditionen!!??
No1...

Om de redan vid 14 sitter och hårdstuderar ghostriderfilmer så får vi väll verkligen hoppas att de aldrig får råd med en plastraket!

Back