Ttr 600, orolig tomgång

• Thread starter Thread starter Snowman89
  • Start date Start date

Snowman89

Guest
Är sugen på att köpa en ttr 600. Hojjen i fråga lider av orolig tomgång, enligt killen kan det vara pga en tätning som har gått sönder i luftburken, kan det stämma eller vad kan det vara annars?

Om man ska regga om en cykel till lägre effekt måste man väga cykeln med eller går det bra att bara komma med nya effektpapper?

tjyvluft kanske.
skräp i gasarn..
den har ju en sådandär dubbelgasare(slavgasare?).. kanske nå fel på den...

Har märkt att min TTR av nån anledning är vääääääldigt käsnlig på att dreneringsslangarna till förgasarna är som dom ska, speciellt den på vänster sida. Kolla så det inte bara är ett sånt struntfel.

Har märkt att min TTR av nån anledning är vääääääldigt käsnlig på att dreneringsslangarna till förgasarna är som dom ska, speciellt den på vänster sida. Kolla så det inte bara är ett sånt struntfel.

Okej, så det är bara att kolla så dom inte är igensatta eller ? Vad kan det mer vara för fel och hur kollar jag det om jag ska åka och kolla på den?
Tänkte kanske strypa ner den också, men om man då ska in och reggbesikta den igen, måste jag fixa ett vågpapper också eller kör dom på gamla vikten?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D