TT-TisdagsTur

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Yamaha R1
Är det någon som är sugen på att köra upp till Helsingborg och köra deras TT idag. Det ser ju ut att bli regn imorgon, så jag tänkte åka upp och få åka av mig lite dennna vecka.

Eller så finns alternativet att köra ett eget TT-TisdagsTripp, men då behöver vi någon som kan leda.

Tänkte att vi kunde samlas på Statoil Lomma kl 16.55 för gemensam färd till Helsingborg kl 17.13...

Jag vill följa med!
1. Zorken17
2.
3.
4.
osv...

Last edited:
Tänkte att vi kunde samlas på Statoil Lomma kl 16.55 för gemensam färd till Helsingborg kl 16.13..

Tidsuppfattningen sådär eller :)

kan inte idag.. tyvärr

Vad är det för fel på min tidsuppfattning?
Det är ju alltid så att folk kommer lite sent, så skulle jag skrivit 17.00 hade folk kommit 17.05. Sen att jag vill komma iväg tidigt är för att ha tillfälle att hitta en bensinstation uppe i Helsingbrg som man kan tänka på innan man sluter upp med helsingborgarna!!

Tänkte att vi kunde samlas på Statoil Lomma kl 16.55 för gemensam färd till Helsingborg kl 16.13.. 17.13?

kan inte ändå..

Måsete var bilden då jag precis har bromsat om dig =), dock har jag en bild på dig när du försöker göra samma sak på mig men slutar ute i grusen istället... :D

Måsete var bilden då jag precis har bromsat om dig =), dock har jag en bild på dig när du försöker göra samma sak på mig men slutar ute i grusen istället... :D

:D när jag var i grusen hade jag dig redan bakom mig.. det var varvet efter. (mkt viktigt) men en skön bild tycker jag. *tavla*

Härligt en till som vill följa med!!

Jag vill följa med!
1. Zorken17
2. MrsRR
3.
4.
osv...

Någon som är sugen på att köra en tisdags runda här på hemma plan så är jag på, hinner inte upp till TT i Helsingborg.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park