TT TisdagsTur™ 6/4

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Kunde inte idag heller.. får nog inse att sålänge som ttn avgår innan 18:00 blir det jääävligt svårt för mig att hinna fram.:gnissla

Tackar för besöket:Bugar
Robin ropade upp och väckte mig med "pappa det kryllar av dårar utanför:D

Kom ner till Mezo vid sjutiden, stressad som fan för att jag var försenad och hade letat parkeringsplats i 20 min... och inte en levande själ där. ARG! Vart tog ni dårar vägen?! ;(

Hann inte skriva igår. Tack för en bra tur Riddick. Och tack för sällskapet pågar.

Va var det för en eländig figur vi stannade och hälsade på hos:va Påminde lite lätt om Krille, men såg mer ut som Gustav Wasa, efter att han blivit stucken med högaffel. Det hände ju i Dalarna, och jag fick lite lapprysningar när vi såg kraken:krama

(Krya på dig Krille)

I mitt tycke väldigt omoraliskt att köra som idioter mitt inne i centrum. Men det är ju bara vad jag tycker , hoppas bara på att ni inte kör över någon anhörig till mig.

Last edited by a moderator:
I mitt tycke väldigt omoraliskt att köra som idioter mitt inne i centrum. Men det är ju bara vad jag tycker , hoppas bara på att ni inte kör över någon anhörig till mig.

Orka:krama

Inget ändrat av mig klickade galet när jag skulle svara:död

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!