TT TisdagsTur™ 15/6

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Förstör? :mad:

Hade jag varit chief ombord på den skorven hade du inte fått något varmvatten på en vecka.

jasså? Tänk på att jag kan hämnas med dålig hyttstädning! Tänk dig själv du har suttit i en "obekväm" stol på bryggan hela dan, din vakt e slut du kilar iväg till din hytt, öppnar dörren och ser post it lappar överallt i sann roh anda!!!

Skämt åsido. Inte så nice att sitta å sola 4 meter ifrån skorstenen (finns knappt några platser som är fria ifrån passagerare)

För å va Wilcan var det där ovanligt förståeligt:D

ojdå då kommer det inte bli lätt att få ett vettigt svar! :va Råkar alltid Kriss ut för folk som flörtar med honom för att få åka med men han vill inte ha med någon? Eller kanske så att han vill ha med någon men ingen som frågar :D

Han frågar varje tjej han möter om dem vill åka men när han tar av sig hjälmen så springer alla därifrån märkta för livet! :gnissla

ojdå då kommer det inte bli lätt att få ett vettigt svar! :va Råkar alltid Kriss ut för folk som flörtar med honom för att få åka med men han vill inte ha med någon? Eller kanske så att han vill ha med någon men ingen som frågar :D

Jag flörtar alltid med Kriss men han ser det inte:confused:

Jag flörtar alltid med Kriss men han ser det inte:confused:

Jag undrar varför :rolleyes:

Du har inte testat de rätta knepen än. Rosor och choklad går alltid hem hos tjejer så de gör det säkert hos Kriss också. Glöm inte 'puppyeyes' så faller han för din vilja direkt! :D

Han frågar varje tjej han möter om dem vill åka men när han tar av sig hjälmen så springer alla därifrån märkta för livet! :gnissla

Han får helt enkelt ha hjälmen på huvudet hela tiden. Lite omtanke får han ha om sina medmänniskor :tummenupp ;)

Borde ju räcka att man är snygg:va

Ibland måste man bjuda till för att ligga som det så fint heter. Fast i ditt fall få åka :tummenupp

Last edited:
Han har alltid skidmask fall i fall om hjälmen skulle trilla av och man skulle få se hans ansikte..en säkerhetsåtgärd för andra kan man säga :D

BWahhahahhaha ALLTID kriss.. hahahahaha

Såvida inte du med har flyttat till lergökastan... :rolleyes:

Glöm inte 'puppyeyes' så faller han för din vilja direkt! :D

Kan man ha...
shrek_cat.jpg

Last edited:
Back