TT TisdagsTur™ 13/4

tack för en ruggigt trevlig runda. Min första tt någonsin. Ska bli kul o lära känna er lite bättre framöver,allt va positivt idag med trevligt folk.

Jag fick fick sällskap i garaget av Wilkis o frille... Något jäktad då det skall besiktigas på torsdag... Går den igenom så blir det nästa tisdag... då så.... :)

Fan att man var tvungen att jobba annars hade jag lätt hängt på. Ni verkade köra en trevlig runda. Hoppas på körning till helgen.

Hitta din placering i gruppen och kör efter din egen förmåga bara så kommer det att gå kanon. Det svåra i gruppkörningar är att egot brukar rösta ner det sunda förnuftet och det är då det går illa.

Ett tipps nu när vi bara kör en grupp, sistemannens funktion är att se till att samla ihop gruppen så halkar man efter så är det ingen fara försteman lämnar inte stoppen vid korsningar och liknande utan att fått kontakt med sistemannen.
Vi kör för att det är skoj och inte för att bevisa nått. Alla skall komma hem hela.

Och det du själv skrev BKK är inte dumt:tummenupp
Ett annat tips är att alla har fungerande och synliga bromsljus och blinkers... :krama

Det var nice att testa på TT för första gången Det var lagom fort för min smak ha en go kväll alla ...

Jaja jag vet:rolleyes:
Ska fixa på nått vis:va

Men dom funkar, Om man kollar så blinkar blinkersarna och bromslyset lyser upp vid bromspålägg:) Kanske fina herrn skulle skaffa nya glasögon:krama
Ditt bromsljus behöver man inte glasögon för att se, ett mikroskop funkar bättre. :näsblod
Flytta bara ner den fladdrande regplåten lite så syns dina blinkers perfekt! :tummenupp

Hur tusan kunde Maverick se det från Göteborg:va
Ser dem inte från Göteborg och såg dem inte i lördags heller.
Det kunde slutat riktigt illa, men nu vet jag hur man gör en riktig rullande stoppie... :näsblod Trist läge att behöva öva på den i trafik bara. :brinnerup

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back