TT Runda!!

Goldfish

morgontrött
Gick med
26 Mar 2007
Hoj
Sparkcykel
tänkte ta en runda ut på vägarna imorrn... nån som e sugen på att hänga på..? money ska visa upp sin sak... d e värt att komma :D

vi samlas kl. 17.30 vid stora T

Last edited:
haha.......ja, ja ska visa upp mina stora breda axlar o smala pinnben! hahaha......en syn ni inte vill missa. :tungan

:D

jag är på, men har du inte lärt dig att du inte kan säga TT turen, för folk blir förvirrade och tror det är något annat än vad det är

Last edited:
jag är på, men har du inte lärt dig att du inte kan säga TT turen, för folk blir förvirrade och tror det är något annat än vad det är

who gives a crap? hahahahha........:D

Så det är fler än ROH som kör TT :tummenupp

Man kanske skulle titta ner nästa sässong för en runda och kolla in vad ni har för gottevägar runt Malmötrakten :tungan

ska ni köra en runda? för alla jag har kollat med hittils verkar totalt upptagna :mad: så hänger gärna med om ni ska busa/köra whatever på hoj :hihi

yeah :huvet rusningstrafik hela vägen från trelleborg fram till torson :mad: jag var på parkeringen vid 17.50 typ :mad: antar att ni redan stuckit då, ananrs var jag på fel ställe :rolleyes:

du var nog på fel ställe, vilken parkering var du på? vi är på parkeringen mittemot skejtparken den där alla husvagnar står

du var nog på fel ställe, vilken parkering var du på? vi är på parkeringen mittemot skejtparken den där alla husvagnar står

jag var på parkeringen vid skejtparken, men där är många olika parkeringar känns det som, kan säkert ha missat er :(

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...