Nån som känner att det hade varit ballt? Vi hankar oss runt hela rundan och kan sen vara coola hela sommaren...Jag kommer på vingen..med handtags värme...Torstein,jag förväntar mig att du kommer med sukkan med växelindikator..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mavve skrev:Nu på tisdag? Jag tror jag kommer i så fall.
Hade vatt världens grej![]()
thundrace skrev:Men Mavve..Har du inte förstått???? Snälla posta inte i min tråd,så fort du anmäler dig så är det ingen vettig människa som vill vara med!!!!
Jag har träffat dig in real life och du är trevlig och timid,men din framtoning på nätet får mig bara att vilja pryla dina skithojjar och din attityd upp i stolgången på dig...och tro mig...jag klarar det,sen kan du pyamasa dig till sömns..
Så nu provar vi igen,En TT utan mavvar,per pudor och annat jävla trams..![]()
thundrace skrev:Men Mavve..Har du inte förstått???? Snälla posta inte i min tråd,så fort du anmäler dig så är det ingen vettig människa som vill vara med!!!!
Jag har träffat dig in real life och du är trevlig och timid,men din framtoning på nätet får mig bara att vilja pryla dina skithojjar och din attityd upp i stolgången på dig...och tro mig...jag klarar det,sen kan du pyamasa dig till sömns..
Så nu provar vi igen,En TT utan mavvar,per pudor och annat jävla trams..![]()
på sig från mig och
:en. Ta det nu lugnt med släggan när du kelar med
:en. Glenning skrev:Ojdå. Vad han tar i. Kanske är dags för herr överhet att läsa tråden om TT. Där står visst att alla är välkomna. Det är kanske ROH:s nya policy inför 2005?![]()
![]()
på sig från mig och
:en. Ta det nu lugnt med släggan när du kelar med
:en.
![]()
![]()

thundrace skrev:Klumpkissen har faktiskt varit ute och rört på sig,frågade den om den saknade dig...Och det gjorde den...Mera Glenning jamade den...![]()
joko skrev:Dämpade suget på att gasa loss i spanien...

Kristian Salö skrev:Hur klarade du av att dämpa suget![]()
![]()
![]()

joko skrev:Mycket sprit i lördes...
Samt imorgon lär d inte bli mindre. Räknar att vara bakfull till den 25:e mars![]()

joko skrev:Mycket sprit i lördes...
Samt imorgon lär d inte bli mindre. Räknar att vara bakfull till den 25:e mars![]()

thundrace skrev:Blev en söndagstur istället,6 mil över knutstorp,stenestad mm.. Helt ok...

Kristian Salö skrev:Funkade Quickshiftern eller blev dett kopplingsslir för att inte spinna i utgångarna???
Kör försiktigt - det är farligt på vägarna (och i depå), mycket folk i vägen![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem