Tt nr 2 24/4

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Vad säger ni ett Torsdags tur:) e det väder tänkte jag ta en sväng jag är på S-väger 17.30 sen kör jag 18.00 den som är sugen kommer ner!:tummenupp

Jobbar alla?

Ingen som kan lite tidigare på dagen också? :va

grrr :fatta! ja... de flesta jobbar, du får söka ett "vanligt" jobb du med :arsele

Vad säger ni ett Torsdags tur e det väder tänkte jag ta en sväng jag är på S-väger 17.30 sen kör jag 18.00 den som är sugen kommer ner!

jag kan tyvärr inte... jobbar till 18 denna veckan + på lördag :huvet

men nästa vecka tänkte jag köra både TT & onsdagsgaz med RR om det e finväder :yoparty

Last edited:
Fan grabbar ni kunde ju följt med idag. Körde med RR grabbarna i söder på slingriga vägar ner till sjöbo rakan. Körde med snabba gänget, puh :jisses rätt tufft och hänga med när man inte känner till vägarna. Passerade en poliskontroll med laser, vilket gick galant då vi hade blivit varnade :D alla hojar prick 50 hehe. Gänget efter oss plockade snuten in och de åkte på ombesiktningar till höger och vänster + sura stålar till staten:gnissla
Hyfsat mycket folk på rakan, kanonväder och goa rundor:tummenupp

Skulle inte vädret bli sämre imorgon?

Ja kanske får se, är det fint så kör jag annars så blir det trimmning:) nä jag tycker inte om deras ko stigar där nere!

Fan grabbar ni kunde ju följt med idag. Körde med RR grabbarna i söder på slingriga vägar ner till sjöbo rakan. Körde med snabba gänget, puh :jisses rätt tufft och hänga med när man inte känner till vägarna. Passerade en poliskontroll med laser, vilket gick galant då vi hade blivit varnade :D alla hojar prick 50 hehe. Gänget efter oss plockade snuten in och de åkte på ombesiktningar till höger och vänster + sura stålar till staten:gnissla
Hyfsat mycket folk på rakan, kanonväder och goa rundor:tummenupp

Skulle inte vädret bli sämre imorgon?

Err, öh. Jo, jag hörde på radion att skåne polisen har EXTRA fokus på hastighetsövervakning denna veckan.
Så ta det lungt denna veckan. :)

:hej

Err, öh. Jo, jag hörde på radion att skåne polisen har EXTRA fokus på hastighetsövervakning denna veckan.
Så ta det lungt denna veckan. :)

:hej

Jag läste någonstans att om man bara kör tillräckligt fort så hinner inte lasern med... :tungan

Kommer du med och kör ikväll?

Nope. Inga bromsar på Tillern och inget skattemärke på Hyndan (besiktning nu på lördag)

När kör ni? Jag hade tänkt kolla in en sak på din Mille. :)

Nope. Inga bromsar på Tillern och inget skattemärke på Hyndan (besiktning nu på lördag)

När kör ni? Jag hade tänkt kolla in en sak på din Mille. :)

Jag ska bara dra i mig en varma koppen och tre knäckemackor sen åker jag ner och solar mig lite på muren. Är väl där 17.30 typ...

Ok, för sent för mig... :hihi
Fick hem lite grejer till Tillern, var tvungen att hämta dem innan 18.

Men, har du tid kanske i morgon? En kaffe och lite hojsnack??

Tack Krickan för en trevlig runda. Väldigt sopade och fina vägar Utvälinge-Mölle, utom just en högerkurva på väg tillbaka där man mitt i kurvan upptäckte att det låg grus. :eek:

Men, har du tid kanske i morgon? En kaffe och lite hojsnack??

Ja för sjutton. Det låter trevligt. :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...