TT 5 juli

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Ingen som startat tråd om TT.

ingen som skall ut & köra idag ?

jag drar ner & tar en glass & dagdrömmer lite :D

Tack alla för en riktigt trevlig runda. Jag tror att jag räknade till tre eller fyra regndroppar på visiret på hela rundan. Eloger till reseledaren som lyckades köra runt alla regnmoln! :tummenupp

Kameran var ju som vanligt med...

Bifogat

• Resize of IMGP2478.JPG
    Resize of IMGP2478.JPG
    102.3 KB · Visningar: 87
  • Resize of IMGP2479.JPG
    Resize of IMGP2479.JPG
    98.7 KB · Visningar: 80
  • Resize of IMGP2480.JPG
    Resize of IMGP2480.JPG
    97.4 KB · Visningar: 74
  • Resize of IMGP2481.JPG
    Resize of IMGP2481.JPG
    81.6 KB · Visningar: 60
  • Resize of IMGP2482.JPG
    Resize of IMGP2482.JPG
    95.6 KB · Visningar: 70
  • Resize of IMGP2483.JPG
    Resize of IMGP2483.JPG
    106.8 KB · Visningar: 92
tack för en trevlig tur!!
någon gång skall väl vara den första varje år :)
hoppas alla tog sig hem säkert!!

Alltid kul med lite bilder :tummenupp

Tack för en trevlig runda. Blev lite nya vägar för min del (efter "cykelbanan") som jag gärna kör på igen

blacktriple skrev:
Tack alla för en riktigt trevlig runda. Jag tror att jag räknade till tre eller fyra regndroppar på visiret på hela rundan. Eloger till reseledaren som lyckades köra runt alla regnmoln! :tummenupp

Kameran var ju som vanligt med...

Och jag var med. :)

Det blev ju en runda iallafall. Trodde ett tag att vi aldrig skulle ta oss ur hbg. Kul att se några nya ansikten. :tummenupp Vi syns på nästa TT.

Linda...... Flåt. Var inte meningen att lura in dig på grusvägen. :död Du måste köra fortare annars är det svårt att visa vägen. :lol :lol :hihi

Tackar jag med!
Min tredje runda med er och nu börjar man få lite kläm på det ju!
En eloge till resledaren, helkul vägar ju!

Så uderbart att man har börjat jobba kväll. verkligen jättetrevligt. verkligen...

Jaså, det var ni som var här på torget i den stora staden Ljungbyhed?!? Jag såg er nog :hihi Om ni såg (och hörde pga. hål på avgassystemet) en röd och rostig Civic så var det jag... :) Hade varit skoj att hänga på en runda med er sen om jag får :tummenupp Men hojen alltså, inte med Civicen...

lahi skrev:
Jaså, det var ni som var här på torget i den stora staden Ljungbyhed?!? Jag såg er nog :hihi Om ni såg (och hörde pga. hål på avgassystemet) en röd och rostig Civic så var det jag... :) Hade varit skoj att hänga på en runda med er sen om jag får :tummenupp Men hojen alltså, inte med Civicen...

Det är klart att du får hänga på (om jag får prova din :squid ) :tungan

Fahrer skrev:
Det är klart att du får hänga på (om jag får prova din :squid ) :tungan
Tackartackar! Hehe, nja, jag lånar nog inte ut den... :crash men jag kommer gärna ändå :) Du kan få titta och klämma på den iaf :hihi Var det du som var på racet ute vid Väla i lördags? Såg en streetfighter 1100R där. 87:a såg det ut som. Jag var där och hejade på polaren som körde super seven replican.

Klart att du skall med o köra Lahi, körde med dig en gång nere i Staffanstorp (fika hemma hos "The Dude")

Det va bra tryck i din hoj även utan turbo :)

Henke skrev:
Klart att du skall med o köra Lahi, körde med dig en gång nere i Staffanstorp (fika hemma hos "The Dude")

Det va bra tryck i din hoj även utan turbo :)
Då hänger jag på vid lämpligt tillfälle :) Jepp, jag känner igen dig! Det var på den tiden du körde med kåpor. Jo, min hoj pinnade ju på ganska bra då också, men nu har jag 150 bakhjulshästar extra vid mitt nuvarande laddtryck på strax över 1,3 bar :banana Laddade 1,1 innan och gav 266 på hjulet, så runt 295 nu :) Jaja, det ska ju ner i backen också :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back