Tt 30 Aug

Skutte skrev:
Jag saknade inget gazzande idag kan jag säga :tummenupp

Ska även göra en annsökan till MCK Vilse, tror jag kan ta plats där snart :kocko

Nästa vecka e lite i plan redan, mål o sånt medelas på nästa TT :banana
Hörrududu.... du är redan antagen. Du har ju redan tourat två rundor med mig så det är klappat och klart. Vilken plats i styrelsen vill du ha? Kassör kanske? :hihi

Sen tycker jag ni alla norrlänningar skall ta en titt i Radical Riders delen.
Onsdagsgazz speziale imorgon! :tummenupp
Vädret skall bli á la carté som Von Vettet säger.

Nu är jag och hojen hemma i värmen igen i allafall. :)

Vill tacka Skutte en extra gång så här!! :tummenupp
Var 3 årsedan jag senast satt bak och fick först panikkänsla. Och ursäkta om jag hade huvet lite vid sidan om men skärmen hade viss tendens att fungera som storsegel om jag tittade raktfram och samtidigt försökte att inte köra hakan i ditt bakhuvud :tungan
Myspysig körning :)

Naturligtvis hade Q8 stängt när jag kom för att hyra bil.. så det blev att ringa runt och fråga vem som kunde låna ut sin dragkroksförsedda bil. Släp fixade jag enkelt, men bil.... heh, fan inte många som jag känner som har bil ens.. Och än mindre med dragkrok :(

Tur att det var vid järnvägen som det tog stopp, för ramp/planka glömde jag ju bort att ta med mig.... men en lastpall funkar bra oxå :)

En whisky på detta och allt e kul igen.
Men, 450 mil på en kedja?? Ska gå igenom kedjan i morron och om det är min egen nitning så tar jag det, men annars blir det en tur till di röde...

:hej

PutteLiten skrev:

Tur att det var vid järnvägen som det tog stopp, för ramp/planka glömde jag ju bort att ta med mig.... men en lastpall funkar bra oxå :)

En whisky på detta och allt e kul igen.
Men, 450 mil på en kedja?? Ska gå igenom kedjan i morron och om det är min egen nitning så tar jag det, men annars blir det en tur till di röde...

Tur att inget allvarligt inträffade när kedjan gick av.

kunde slutat illa med både dig & hojen..

ha de // Henke

härlig runda! missar nog nästa, men om det blir en till om 2 veckor är jag på, alternativt en liten söndagstur! :tummenupp

Henke skrev:
tycker det var ett av årets bästa gazz.
Tack för idag.

Synd att man missar en sån bra runda. :gnissla

Vad gjorde ni som var nytt? Bestämmda mål? "Typ vi ses i Stenestad, Klippan, Eket, bassholma och McD Ängelholm"?

blacktriple skrev:

Vad gjorde ni som var nytt? Bestämmda mål? "Typ vi ses i Stenestad, Klippan, Eket, bassholma och McD Ängelholm"?

du ska se mig på slangen nu... bytt motor.. power wheela i 2:an .. koppla upp den i 3:an utan problem..

idag växlade 2:an 3:a 4:an på slangen.. satan i gatan vad det gick :banana

Tänkte bara tacka för en kanonrunda!

Det gick definitivt inte för sakta nå´nstans......om man säger så.
Enda problemet var väl att man blev lite fartblind genom stan efteråt. Ooops!

Det funkade kanon med den nya "vi ses där och där" taktiken, men jag som inte hittar utanför 50 skyltarna är tacksam över att någon väntade på mig vid korsningarna.... :Bugar

blacktriple skrev:

Missade också rundan tack vare en sketen windoze-server som inte ville fungera. :mad:
Hojen har inte klickat en gång sen förra tt så jag skyller föregående incident på förhöjd solaktivitet eller något...

Var det ni som körde och stuntade på rakan mellan Ljungbyhed och Krika? Såg att det stod ganska många hojar där när jag kom körande igår kväll. Eller, ja, det finns ju fler än ni som kör och stuntar mm men ändå...

PutteLiten skrev:

Vill tacka Skutte en extra gång så här!! :tummenupp
Var 3 årsedan jag senast satt bak och fick först panikkänsla. Och ursäkta om jag hade huvet lite vid sidan om men skärmen hade viss tendens att fungera som storsegel om jag tittade raktfram och samtidigt försökte att inte köra hakan i ditt bakhuvud :tungan
Myspysig körning :)

:hej

He he !
Lugnt, kan ju vara jag nästa gång :rolleyes: , har som sagt hänt ju !

lahi skrev:
Var det ni som körde och stuntade på rakan mellan Ljungbyhed och Krika? Såg att det stod ganska många hojar där när jag kom körande igår kväll. Eller, ja, det finns ju fler än ni som kör och stuntar mm men ändå...
Nope. Det var inte vi... Jag tror iofs vi mötte dessa killarna öster om ljungbyhed när vi var på väg till Perstorp "ring"

spirre skrev:
Nope. Det var inte vi... Jag tror iofs vi mötte dessa killarna öster om ljungbyhed när vi var på väg till Perstorp "ring"
Nähänä.. då var det något annat gäng! Perstorp ring? Är det Riseberga-Perstorp-Färingtofta eller? Rolig väg... :) Hörde att ni körde för fort :hihi Pratade med tjejen som körde med er på en gsx-r 600 -02 idag. Bor här i Lj-hed. Hon stack ju hem tidigare pga för hög fart :hihi Kör ni så hemskt fort eller det är bara hon som var lite feg i svängarna? Tänkte hänga på en sväng när jag hinner (om jag får), men går det så fort så.. rakorna är ju inga problem, men det ska svängas också.

Låg allra sist för omväxlingsskull sista biten in mot Perstorp, låg bakom tjejen med gixxern.
Tyckte hon körde fint och med lite fart i svängarna.
Hon genade dock rätt mycket i kurvorna, kan sluta illa sånt.( inte bara hon iofs)

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back