TT 3 juli

Eh, va fan. De tyckte ju det var för jobbigt och de hade inte tid, bla bla bla att hämta min för för lagning. :va

Köpte egna verktyg och lagade skiten själv...
:rolleyes:

Ja det blev ju ett litet gazz trots att vädret såg illa ut först.
Jag slapp regnet helt iaf. :tummenupp

Trots att jag inte var med och körde fångade jag er på bild! :)

Bifogat

• nyIMG_1302.JPG
    nyIMG_1302.JPG
    91 KB · Visningar: 75
  • nyIMG_1303.JPG
    nyIMG_1303.JPG
    128.2 KB · Visningar: 71
  • nyIMG_1306.JPG
    nyIMG_1306.JPG
    129.1 KB · Visningar: 71
  • nyIMG_1307.JPG
    nyIMG_1307.JPG
    100 KB · Visningar: 58
  • nyIMG_1309.JPG
    nyIMG_1309.JPG
    120.8 KB · Visningar: 58
  • nyIMG_1313.JPG
    nyIMG_1313.JPG
    59.5 KB · Visningar: 81
Last edited:
hallååååå ... allt prat om körningar & bilder på körningar leder till omedelbar banning från forumet :D :huvet

Hade inte mycket val! Jag köpte den på probike och dom kunde inte hitta felet så dom skicka den till honda!
Ska se om jag får något svar imorgon!

Till Honda i Fleninge? Om de inte har med att du glömt vrida om nyckeln eller något liknande så lär de inte hitta felet. Såfort det är problem i motorn eller något liknande så ska de skicka skiten till General agenten i Kungsbacka!

Men nu har ju Kenneth Lodnert börjat där så förhoppningsvis har de bättre koll nu..

\Masonit

Euå, vau e de som ente funkar där deå? :confused:
Jag tycker verkstaden sköter sig...

Hmmm... nått man bör känna till kanske? :va

Jag skulle aldrig drömma om att lämna in någon hoj där! Fick problem med hc
långt innan det var tid för service, typ att få alla prylarna till hojen jag köpte där.
Det finns många som kan berätta händelser om den firman som kan få vem som helst att bli förvånad.

Skall dock tillägga att att det finns viss personal där som är hur bra som helst!
Tyvär har dom nada att säga till om, det är en viss person som drar ner ryktet för hela firman!!

WTF, kör du tricolore?? Jävlar, nu måste jag snart hänga med bara för att få se din hoj! :yoparty

Japp, samma här!

Hade jag vetat att David skulle dyka uppdär med den hade jag hittat på något ursäkt för att dra tidigare från jobbet... :hihi

Tricolore :yoparty

Jag fortsätter här!

Var på Hondacenter i veckan och hörde om hojen och hur det gick! Det är ju lyligt han hade bara varit ute och testat den och han konstatera att det var något med tänings låset men han skulle se om han kunde fixa den om han fick en lucka! förmodligen så var det täningåset det var fel på så han snacka om att byta det men han viste inte om jag fick NYA NYCKLAR då också:confused:
Om man får nytt lås ingår där inte nycklar då:confused: ska upp där på måndag och höra och har det inte hänt något då så tar jag hem hojen och så får johan i påarp fixa det för såna ska ju inte vara mekaniker om dom inte vet om man får nya nycklar till ett nytt lås!

...såna ska ju inte vara mekaniker om dom inte vet om man får nya nycklar till ett nytt lås!

Jag vet inte exact hur det ser ut under ett lås på din, men ibland hänger inte mekaniken med låset, ihop med el/elektroniken i "tändningslåset" i övrigt. Vet att vissa bilar har det så, vilket i sin tur innebär att du får behålla dina nycklar, men de byter det elektriska... En gissning... :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back