Tt 23/5

Mange_H skrev:
Jag kommer också om det inte börjar regna i Ödåkra
Verkar vara mkt lokala nederbördar uppe i Ödåkra :hihi

är det inte meningen att man skall vänta upp dom som blivit efter eller kolla upp om man tappat bort någon. :tummenupp för idag NOT

Roj skrev:
är det inte meningen att man skall vänta upp dom som blivit efter eller kolla upp om man tappat bort någon. :tummenupp för idag NOT

Inte bra alls killar... :fatta!
Bra du kom hem ordentligt iaf roj :hihi

Last edited:
Roj skrev:

vi vet om att du försvann, men VART försvann du ? jag låg sist av alla.. och såg ändå inte vart du blev av.

sedan ringde jag ingela för att fixa ditt mobilnr, det skulle hon sms'a till mig, men det tog ju en evighet innan jag fick det..

jag ber om ursäkt för oss alla :Bugar och hoppas det inte upprepas igen.

såg er alla komma vid statena såg ut att vara många hojar 10-15 st? :tummenupp

Tjena gubbar :)

Ska försöka planera in så att jag kan följa med nästa gång och inte bara sitta där nere och dregla över era hojar.......

yepp,körde hela rundan upp till stenestad.....visste ju fan inte vart vi skulle köra.......låg på ganska bra

Alltid tråkigt när sådant händer. Till alla: tänk på att samla ihop mobilnummer till de som bukar vara med. Eller ni som brukar vara med och köra, gå med i ROH, där har vi medlemssida med telenummer.

Maverick_ou812 skrev:
Blindstyre! :fatta!
Och er ska man planera en runda ihop med :huvet :lol Ja du får iallafall inte köra sist då!

Hoppas ni hade en trevlig runda! :tummenupp

Yada Yada Yada ... :fatta!

om jag ligger sist, och kortegen e 250 meter lång ... hur ska jag se vart förare 1 eller 2 tar vägen .. om det finns kurvor & bilar mellan oss.. :tungan

Roj skrev:

Hej, kan bara instämma med wonderwizard. Trist att tappa bort varandra, kör efter mig nästa gång så hinner du nog se var vi ska svänga :)
Tack för en trevlig runda annars, hyfsat tempo på slutet :rolleyes:

wonderwizard skrev:
Yada Yada Yada ... :fatta!

om jag ligger sist, och kortegen e 250 meter lång ... hur ska jag se vart förare 1 eller 2 tar vägen .. om det finns kurvor & bilar mellan oss.. :tungan

Det kan du skita i....det enda du behöver bry dig om är att ha koll på hojjen bakom dig...se ny tråd skapad strax...

Satan..av t-ace på zmurfburken...snart skall han väl lära sig logga ut...

Lagom gött mos idag osså 3vxl vingligt bakhjul

wwweeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

joko skrev:
blinkers grabbar....blinkers :tummenupp

Tyckte att någon susade om mig när jag svängde av vid välaavfarten :squid

Roj: Hoppas att du inte tittade efter min blinkers, mina bakre har nämligen vibrerat sönder :gnissla

Schysst runda som vanligt, gick EXTRA snabbt på väg hem från Munka när vi skildes åt. Kommer säkert att vakna med träningsvärk i nacken imorgon :hjälm

Fahrer skrev:
Tyckte att någon susade om mig när jag svängde av vid välaavfarten :squid

Roj: Hoppas att du inte tittade efter min blinkers, mina bakre har nämligen vibrerat sönder :gnissla

Schysst runda som vanligt, gick EXTRA snabbt på väg hem från Munka när vi skildes åt. Kommer säkert att vakna med träningsvärk i nacken imorgon :hjälm

Ah hhh....ljudet av keihin flatslide..satan vad jag saknar acen....

Fahrer skrev:
:7peta
Rättelse: Mikuni RS38 Flatside.
Gott ljud? :yoparty oldschool

Tyckte det såg så ut,men lät klockrent keihin ...och glöm att inbilla mig att den är på 1100 cc... satan..jag saknar acen ännu mer..hade själv 39:or slipade till 40 och...och...och... :D

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back