Tt 22/8

Zmurfen skrev:
2399564 Som sagt,vi öser in o testar,regnar det för jefligt så trimmar vi på pizzerian.
Jag sitter här och väntar på er, får inget fäste i bakdäcket när det är blött:rolleyes:

Kom precis en liten skur i Billesholm. Torrt hela vägen från Malmö till Ekeby. Sen börjar det regna :mad: :6surkart

Får gärna meddela mig på 0733-864530 hur ni gör. Regnar det inte för jäkligt hakar jag på :tummenupp

:rock Som vanligt alltid trevligt Gas på TT, Roligt att så många vågade sig utt på den Blöta-rundan, Tack till alla som medvärkade,:bow

wonderwizard skrev:
2400180 Tack för ett bra gazz idag :tummenupp

11 vågade trotsa vädergudarna & dom vågade inte öppna himlen på oss heller :yoparty

Hrmmm :va jag hade varit mindre blöt om jag kastat mig i Snipers pool :6surkart

Visst ja, var inte meningen o försöka lura er o köra lite X-tra motorväg idag heller :huvet Ska be Vägverket o skylta bättre :fakta

Skutte skrev:
2400340 Hrmmm :va jag hade varit mindre blöt om jag kastat mig i Snipers pool :6surkart

Visst ja, var inte meningen o försöka lura er o köra lite X-tra motorväg idag heller :huvet Ska be Vägverket o skylta bättre :fakta

va :va blev du blöt på vägen hem ? det blev inte jag.

Bara att gratulera er!
Var i Mörarp när ni körde, har inte torkat än...:( Var inte avis då på er då men nu e jag...

Ja tack ska ni ha!!!! Kul å se folk som behärskar åka slang..:tummenupp
En ganska fuktig premiär man fick... de där ås jäveln e ju bra mycket roligare i torrt utförande..:mad:..
Hoppas man kan hänga med på en torrare TT nästa gång..

Tack för igår.:yoparty
Det är alltid lika kul att se er "leka" :tummenupp

Tydligen funkar det inte med att bara be till vädergudarna.:Bugar
Vi behöver offergåvor.:död

Back