Tt 21/6

Robz skrev:
Ni kör ju sååå snällt - utom de som kör ifrån o loosar halva gruppen (Glenning, Tuben, Zmurf, Kungen... Skutte oxå då) :rofl

0,95 å 0,5 är faktiskt ingen dum idé, när man blir fler än 15-20st :tummenupp

Hm... Vet inte hur jag skall svara dig Robz, men jag kan garantera att jag är minst lika oskyldig som vanligt. :tummenupp :rofl

Du vet ju själv hur lätt det är att missa folk när man kör med RoH. :va Man vet aldrig vilka som bara fått för sig att sticka åt något annat håll. :fyllisar Det var väl i Ask vi stod den gången. :fatta! :rofl

Håller med dig att dela upp i grupper är nog ingen dum idé. Man kanske skulle göra ett försök med följande grupper: :confused:

0,1
0,2
0,3
0,4
0,5
0,6
0,7
0,8
0,9
0,95

För att underlätta administationen inför ett TT med RoH vänligen fyll på listan så att alla vet vilken grupp dom skall köra i. :D :D Har vi tur kanske vi kan få minst en i varje grupp. :rofl

Last edited:
Glenning skrev:
Hm... Vet inte hur jag skall svara dig Robz, men jag kan garantera att jag är minst lika oskyldig som vanligt. :tummenupp :rofl

Du vet ju själv hur lätt det är att missa folk när man kör med RoH. :va Man vet aldrig vilka som bara fått för sig att sticka åt något annat håll. :fyllisar Det var väl i Ask vi stod den gången. :fatta! :rofl

Håller med dig att dela upp i grupper är nog ingen dum idé. Man kanske skulle göra ett försök med följande grupper: :confused:

0,1
0,2
0,3
0,4
0,5
0,6
0,7
0,8
0,9
0,95

För att underlätta administationen inför ett TT med RoH vänligen fyll på listan så att alla vet vilken grupp dom skall köra i. :D :D Har vi tur kanske vi kan få minst en i varje grupp. :rofl
Det där med att dela uppp det olika grupper låter bra... Tills jag har fått ett bättre framdäck så kan jag ställa upp med att vara reseledare till den "långsamma" gruppen :)

Glenning skrev:
Hm...Du vet ju själv hur lätt det är att missa folk när man kör med RoH. :va Man vet aldrig vilka som bara fått för sig att sticka åt något annat håll. :fyllisar Det var väl i Ask vi stod den gången. :fatta! :rofl ...

:hihi
Hade lyckats förtränga den gången... vi körde ju inte ens fort från Stoppet - bara ifrån de hungriga som stack på andra hållet. :fatta!

Disciplin bör finnas i alla gruppkörningar - bestämmer man sig för att sticka SKALL det meddelas till gruppen. Annars yrar gruppen runt o letar efter vederbörande som kan ligga 36m ut i skogen med bruten rygg... :mad:

/Rutinerad föråkare™ & Onsdagsgazzrajslajter™ - Approved by GSXR1100R & Mr K ( :D )

Robz skrev:
:hihi
Hade lyckats förtränga den gången... vi körde ju inte ens fort från Stoppet - bara ifrån de hungriga som stack på andra hållet. :fatta!

Disciplin bör finnas i alla gruppkörningar - bestämmer man sig för att sticka SKALL det meddelas till gruppen. Annars yrar gruppen runt o letar efter vederbörande som kan ligga 36m ut i skogen med bruten rygg... :mad:

/Rutinerad föråkare™ & Onsdagsgazzrajslajter™ - Approved by GSXR1100R & Mr K ( :D )

Jag håller med dig helt och fullt. Tycker heller inte det var ditt fel att vi tappade några. Det var enbart dålig stil från dom som stack.

Dom dära GSXR1100R o Mr k.... Kan man verkligen lita på dom? :rofl :rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...