Tt 21/6

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Strandvägen avfärd 18.00.. Samma tid och plats det varit sedan raggartorget blev bortröjt.

Har varit skoj de senaste gångerna med olika folk som valt deras egna vägar osv.. Inte bara samma klunga som ska slåss för leda..

Jag satsar på söndagsturan istället >Riskokarna>Söndagsturan....strax!

Last edited:
Hemma, hel&ren. Tack för turen idag. Konstigt att det var så få med. 5 hojar, med sånt kalasväder.

har hört rykten om att det e dålig uppslutning på tt:ena nuförtiden har folk tröttnat kanske ?

Eller så kan det bero på att man tröttnar för att ingen tar tag i det på plats. Gamla rävar som kan alla fina vägar vill väldigt sällan leda grupper, jag som bara kört detta året har lett 2-3 gånger.. Omväxling förnöjer!

har hört rykten om att det e dålig uppslutning på tt:ena nuförtiden har folk tröttnat kanske ?

Det har alltid gått lite i vågor, men 5 hojar i mitten av juni är rätt nära bottenrekord om det var soligt.

Själv så jobbar jag 12h/dagen och när ni samlas på SV sitter jag fortfarande i bilen ungefär i Markaryd på väg hem...
Hoppas att mitt nya jobb till hösten ska hålla sig på 40h/veckan... :gnissla

:hej

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back