Tt 16/8

Kommer om jag kommer loss från jobbet lite tidigare :)

:hej

Knasknutten skrev:
Hakar gärna på!
Har några polare som säkert med vill med om det finns plats?

Klart... Alla är välkommna :tummenupp

Måste bara råda dig till att be dina kompisar att läsa igenom körreglerna.
För allas säkerhet.

Då det varit en hel del nya med dom sista gångerna på TT. Som e kanon bra. :tummenupp Men det har hänt lite små saker bara som hand viftning o omkörrningar. Inga speciella saker. Men det är dock saker som kan orsaka olyker.

Ska även tilläggas att alla som tar med sig kompisar till våra turer. Att antingen informera dessa angående körregler eller be dom själva läsa igenom dom.

Jag kommer. Hade sån tur idag, nära lappen fick lämnas över till farbror haffa... :näsblod :3freak men jag klarade mig med bara 300 för felplacerad skylt :tungan

Boffen skrev:
Har de inte sånna där spelautomater med motorcyklar på båten. Du kan ju sitta där köra medans vi kör tt :rofl

Jag som tyckte att du var en sån trevlig kille... :mad:

:hihi

Nåja, ha en trevlig runda ni som kör!

O VI HAR SOLSKEN ...SOLSKEN ÖVER HELA VÅR STA ! ! DIDUDIDAMDAM. . .
:banana :yoparty :rofl
KOM NER KOM TILL GÖR VAD DU VILL .!.!.!. :squid

Skutte skrev:
O VI HAR SOLSKEN ...SOLSKEN ÖVER HELA VÅR STA ! ! DIDUDIDAMDAM. . .
:banana :yoparty :rofl
KOM NER KOM TILL GÖR VAD DU VILL .!.!.!. :squid
Spö-regnar här

NOT !!! :hihi

Henke skrev:
Fan Spirre, man skojar om vad som helst....man inte dåligt väder :tungan
spirre med ett litet s om jag får be :hihi

Nä, men det e rätt molnigt faktiskt.. mörka moln lite var som... spricker upp mer & mer iofs...

Last edited:
Skoj att hänga på er en runda. Dock blev det ju inte så långt. Ni har bra tempo på cykelstigen får man säga. Och det verkar som om gruppen hålls samman väl.

Får försöka pallra mig upp nån tisdag så man kan hänga med hela rundan.

Dede skrev:
Skoj att hänga på er en runda. Dock blev det ju inte så långt. Ni har bra tempo på cykelstigen får man säga. Och det verkar som om gruppen hålls samman väl.

Jaså, det va ni som smög er in i Ljungbyhed.
Klart ni skall hänga på. :tummenupp

Dede skrev:

He he !
Finns säkert delade meningar om dagens tempo, som sagt upp till var o en om man vill gaza mer eller mindre..
Otroligt nog så tappa vi inte bort nån idag men så hade man ju Roj där bak oxo :tummenupp

Bara titta upp, alltid kul med lite nya ansikten o hojar o glo på :hoppa

Synd inte hängde på upp till våran pyttelilla "flygraka" idag hade vi en helt egen alkis körande fyllo utan körkort eller motorik. :kocko som publik :tungan

Last edited:
Skutte skrev:
He he !
Finns säkert delade meningar om dagens tempo, som sagt upp till var o en om man vill gaza mer eller mindre..
Otroligt nog så tappa vi inte bort nån idag men så hade man ju Roy där bak oxo :tummenupp

Bara titta upp, alltid kul med lite nya ansikten o hojar o glo på :hoppa

Synd inte hängde på upp till våran pyttelilla "flygraka" idag hade vi en helt egen alkis körande fyllo utan körkort eller motorik. :kocko som publik :tungan

hehehe,ja det var en stjärna :kocko

jag fick det ju lagom roligt när jag kom hem.

Ska öppna garaget & ser att min skjuts sadel sitter på sniskan, först tror jag att mina husnycklar var borta, men upptäckte att min bakram är knäckt, helt av.. bara lampan som höll ihop skiten.

efter nermontering av bakdelen ser jag att bakkramen har sågats i för att passa in mina blinkers som sitter undertill.. detta har försvagat hela bakramen.
vem fan gör något sådant ? :kocko

så till slut knäcktes hela skiten.

så i morrn blir det att köra hojen till verkstad & svetsa om hela skiten.. fan va trött jag blir.............................. :huvet

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden