Tt 13/6

Tösen har skolavslutning i morgon Tisdag, mellan 18.00-20.00 :huvet

vafan är det för jävla tid att lägga avslutningen, förstör ju Tisdagsturen helt :mad:

jaja, kanske det blir ett onsdagsgazz eller en torsdagsrunda istället :banana

wonderwizard skrev:
2231408 Tösen har skolavslutning i morgon Tisdag, mellan 18.00-20.00 :huvet

vafan är det för jävla tid att lägga avslutningen, förstör ju Tisdagsturen helt :mad:

jaja, kanske det blir ett onsdagsgazz eller en torsdagsrunda istället :banana
Trams o köra på en Tisdag :D
Vi tar en torsdags tur med bara bus istället så kan jag köra in hojen samtidigt :tummenupp

Om jag hinner upp så kommer jag på min röda leksak.

:hej

Vad är detta för dålig uppslutning. Kanonväder för att käka glass idag på SV och sen kyla av sig på en långtur :tummenupp
Och jag är ledig så jag har inga problem att ta mig in i tid för en gångs skull.
Jaja. Lär vara där inne i god tid så jag hoppas fler dyker upp.

PS Någon som är sugen på en tur tidigare idag?

Dede skrev:
2232690 Vad är detta för dålig uppslutning. Kanonväder för att käka glass idag på SV och sen kyla av sig på en långtur :tummenupp
Och jag är ledig så jag har inga problem att ta mig in i tid för en gångs skull.
Jaja. Lär vara där inne i god tid så jag hoppas fler dyker upp.

PS Någon som är sugen på en tur tidigare idag?

Får hoppas på att det kommer en del som inte hänger i forumet så mycket. Sitter på jobb nu & en j-vla massa gräspollen håller på att ta död på mina ögon =/ blir att trycka piller, näsdroppar & ögondroppar så man är fit for fight till TT.

Hopaps vi blir några som samlas och kan gagga lite nere på SV i dag för jag spolade av min hoj i går bara för attslippa höra Willows kommentarer. :lol

Vi ses i kväll och de som inte kan köra i dag får skylla sig själv omdet blir dåligt väder innan de hinner ut.

Typiskt att min :trixie´s lillebror tar studenten idag mellan kl.16.00-20.00 :mad:

Nåväl, kanske lika bra det eftersom att min oljekylare pissar olja i strida strömmar på mitt vänstra ben :näsblod

Får tyvärr stå över den här gången. Det är bara typiskt att vi ska ha 26 grader och sol och jag ska stå och svettas i en kostym istället för mitt skinnställ :tummenner

Jag och Dotter är på

Dock blir det på en vansinnesmaskin med växelindikator.
vilken tid ?

Fluffig skrev:
2233111 Hopaps vi blir några som samlas och kan gagga lite nere på SV i dag för jag spolade av min hoj i går bara för attslippa höra Willows kommentarer. :lol

Vi ses i kväll och de som inte kan köra i dag får skylla sig själv omdet blir dåligt väder innan de hinner ut.

Tror fan att du tvättade din hoj bara för att jag sa att min e så himla putsad nu :hihi
Och ja, klart vi gaggar. Och vi är minst en till som ska till Lödde

Kungen skrev:
2233192 Dock blir det på en vansinnesmaskin med växelindikator.
vilken tid ?

Avgång 18.00, men trevligt att komma lite innan det

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard