Tt 13/6

Tösen har skolavslutning i morgon Tisdag, mellan 18.00-20.00 :huvet

vafan är det för jävla tid att lägga avslutningen, förstör ju Tisdagsturen helt :mad:

jaja, kanske det blir ett onsdagsgazz eller en torsdagsrunda istället :banana

wonderwizard skrev:
2231408 Tösen har skolavslutning i morgon Tisdag, mellan 18.00-20.00 :huvet

vafan är det för jävla tid att lägga avslutningen, förstör ju Tisdagsturen helt :mad:

jaja, kanske det blir ett onsdagsgazz eller en torsdagsrunda istället :banana
Trams o köra på en Tisdag :D
Vi tar en torsdags tur med bara bus istället så kan jag köra in hojen samtidigt :tummenupp

Om jag hinner upp så kommer jag på min röda leksak.

:hej

Vad är detta för dålig uppslutning. Kanonväder för att käka glass idag på SV och sen kyla av sig på en långtur :tummenupp
Och jag är ledig så jag har inga problem att ta mig in i tid för en gångs skull.
Jaja. Lär vara där inne i god tid så jag hoppas fler dyker upp.

PS Någon som är sugen på en tur tidigare idag?

Dede skrev:
2232690 Vad är detta för dålig uppslutning. Kanonväder för att käka glass idag på SV och sen kyla av sig på en långtur :tummenupp
Och jag är ledig så jag har inga problem att ta mig in i tid för en gångs skull.
Jaja. Lär vara där inne i god tid så jag hoppas fler dyker upp.

PS Någon som är sugen på en tur tidigare idag?

Får hoppas på att det kommer en del som inte hänger i forumet så mycket. Sitter på jobb nu & en j-vla massa gräspollen håller på att ta död på mina ögon =/ blir att trycka piller, näsdroppar & ögondroppar så man är fit for fight till TT.

Hopaps vi blir några som samlas och kan gagga lite nere på SV i dag för jag spolade av min hoj i går bara för attslippa höra Willows kommentarer. :lol

Vi ses i kväll och de som inte kan köra i dag får skylla sig själv omdet blir dåligt väder innan de hinner ut.

Typiskt att min :trixie´s lillebror tar studenten idag mellan kl.16.00-20.00 :mad:

Nåväl, kanske lika bra det eftersom att min oljekylare pissar olja i strida strömmar på mitt vänstra ben :näsblod

Får tyvärr stå över den här gången. Det är bara typiskt att vi ska ha 26 grader och sol och jag ska stå och svettas i en kostym istället för mitt skinnställ :tummenner

Jag och Dotter är på

Dock blir det på en vansinnesmaskin med växelindikator.
vilken tid ?

Fluffig skrev:
2233111 Hopaps vi blir några som samlas och kan gagga lite nere på SV i dag för jag spolade av min hoj i går bara för attslippa höra Willows kommentarer. :lol

Vi ses i kväll och de som inte kan köra i dag får skylla sig själv omdet blir dåligt väder innan de hinner ut.

Tror fan att du tvättade din hoj bara för att jag sa att min e så himla putsad nu :hihi
Och ja, klart vi gaggar. Och vi är minst en till som ska till Lödde

Kungen skrev:
2233192 Dock blir det på en vansinnesmaskin med växelindikator.
vilken tid ?

Avgång 18.00, men trevligt att komma lite innan det

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back