Tt 1/8

Jag vet, den andra är i tvätten.

Ducatin sölar olja efter vår senasta Söndagstur:rofl

Zmurfen skrev:
2344639 Dumsnut,kunde ju gett kameran till Pungen så kunde vi filmat från bilen ju:fatta!

Dagens fråga:
Varför kör David runt med EN stövel:va :D

För att en stukad fot är dubbelt så stor som en vanlig och inte går ner i stöveln. :mad:

Ni ser ut att ha haft ett gott gazz med bra uppslutning. Förvånande att ni låter Skutte leda rundan. Är ni inte rädda för att aldrig komma hem?

Men alltså... jag hoppas ni körde med tejpade eller avmonterade reg. skyltar för dom där två individerna (invaliiiiiderna) i Pårrrrschen ser ju ut som två rymlingar från Kumla. Kan ge mig fan på att dom har något lurt på G. Som vanligt.... :D Dom försökte inte kränga på er kulpiller va?

Kul att se dig ute bland folk igen Pungen, Zmurfaset :mad: ville tejpa fast mig med silvertejp på vingen för att få bättre downforce men jag tackade nej. Hoppas det inte gjorde nåt?

Det var skitkul att få möjlighten att komma ut igår.
Att det blev en röd Pårsje gjorde inte saken sämre och Zmurfens tokiga upptåg går heller inte av för hackor.

Kungen skrev:
2345094 Det var skitkul att få möjlighten att komma ut igår.
Att det blev en röd Pårsje gjorde inte saken sämre och Zmurfens tokiga upptåg går heller inte av för hackor.

Vi tar min bil nästa tt kungaas.....då vill jag se dig i hjälm och visir... ;) :pannkyss

Av T-ace på zmurfburk...

Nu trillar himlen ner.

ThunderAce lever.

jag vet inte hur många år jag försökt få kontakt på msn och skickat sms

självklart kan vi ta din bil nästa gång och japp jag skall ha hjälm på mig. köpte en asfet i Canada jag kan ta med mig. (den är inte lämplig att köra sporthoj med).

jag är All in.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back