Trygghansas skadebesiktigare är halvblind

kollade lpå det du menar skicka dom i hög upplösning till mig på Ravetrancer@wcx.nu

Krigge, hade du accepterat det på din subba??? Trodde inte det!!!

vafaan har försäkringsbolaget med en reklamation av dåligt utfört arbete - jag har betalt 6000 i självrisk och då ska väl hojen se rätt ut... därtill försäkringspremie sedan många år...

skippa idiotinlägg tack...
jag håller helt med dig, med dessa höga försäkringspremier och självrisken så ska jag vara nöjd med utförandet av hojen när jag plockar ut den annars kräver jag en backning på arbetet.. jag ser åxå felet på bilden och skulle aldrig tillåta att det ser ut på det viset effter en omlackning.

Last edited:
UltraMarine skrev:
Jag har mailat några orginalfiler till dig!
taCK FÖR BILDERNA. hAR KOLLAT PÅ DOM O DET VAR DOM GREJERNA SOM JAG SÅG I DOM BILDERNA DU POSTADE HÄR(sorry för capslock)
Du skall självklart se till att dom gör om, och denna gången gör rätt!!!!

Ett jävla pissjobb som inte ens jag som amatör skulle vart nöjd med.

Nu slår det mig - borde inte försäkringskillen vara på min sida gentemot verkstaden??? :confused:
Skulle inte förvåna mig om jag inte får lacken fixad nu med hänvisning till uttalandet från försäkringssnubben...

Reklamationen hade ingenting att göra med skadorna på skinnstället som härrör från min älgkollision.

Stå på dig grabben!

Det som syns på bilden är ett dåligt maskeringsjobb, en professionell lackerare hade aldrig släppt ifrån sig detta.Jag jobbar själv med lackeringar dessutom på lastbilar som är arbetsfordon och där toleransen är högre normalt. Och jag hade aldrig släppt ifrån mig en sådan maja utan att sätta hantverkshedern på spel.
Om du inte kan komma överens med skaderegleraren eller lackverkstaden som gjort jobbet så gör som tidigare trådskrivare skrev att överklaga det till försäkringsombudsmannen eller vad det var, för lackverkstaden har med 100 % säkerhet fått full betalning för ett fullgott jobb som dem inte har gjort! (så detta drar med all säkerhet inte upp övriga gnällspikars försäkringspremier).
Hoppas att det löser sig för dig.

MVH Viglo

Nyheter
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden