Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med 7/12 menade jag en gammelgixxer 750ram med 1127 motor. Cylinder från en bandit borrad till 81mm hayabusaskolvar som ger 1216cc.
Jag gick igenom alla gammla trådar men då var det oftast cv34 eller cv38 och vad jag förstod så skiljer dom sig mot mina cv40 därför var jag lite osäker på utgången nr3.
Tack för det boost 3
Själv tycker jag att det är coolt och lite old school att köra fuggar+turbo men klart att sprutet ger mycke mer möjligheter..
Man får komma ihåg att förgasare är ekonomiskt oslagbart upp till 1 bar ladd när budgeten är mager.
Är pengar inget problem så sätter man så klart Link 20000, carillos 12000, kolvar 8000, oljepump?tusen, spridare för 3000kr+mappning 5000kr.
Kör man gasare och nöjer sig med 250kus på ett bar så klarar man sig ofta med en lambda på styret för 2000kr.
Det där är BRA info!!!!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |