Tryck på skinn stället???

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Undrar om någon vet, var,hur man kan trycka text på ett skinn ställ?? Skulle vilja skriva mitt namn eller nått på det. Jag menar det finns ju många sätt att trycka på en t-shit, men hur funkar det med ställ??? :va

porec skrev:
Undrar om någon vet, var,hur man kan trycka text på ett skinn ställ?? Skulle vilja skriva mitt namn eller nått på det. Jag menar det finns ju många sätt att trycka på en t-shit, men hur funkar det med ställ??? :va

Tatuera? :hihi

Men annars funkar väl screentryck med rätt sorts färg? Alternativt fråga en skomakare, körsnär eller sadelmakare.

(alltså, förutom de alternativ som visas ovan)

tjena.
har jobbat som screentryckare och har provat att trycka på skinn. funkar skitbra, det lite luriga är att man måste ha väldigt tunn färg som gärna flyter ut i skinnets små "veck" eller "rynkor". men det är ingen omöjlighet att få det bra.
mvh daniel

jag vet inte men det ställ jag har skinnet i har jag inget direkt lust att sätta reklam, ganska onödigt tycker jag.

Om du menar SKINNSTÄLLET så är det ju www.rst.nu som gäller!
eller om du orkar så fixa de saker du vill sy på, gå till närmsta skinnsyare (eniro?, skulle rekommendera hästsadelmakare) så får de väl sy på grejjorna åt dig.

//håkan

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...