TRX-tråden

Frågar innan ebay, har Max´s prototyp pinnar från hiroshima (lyser grönt i mörker) till salu. Två fästpunkter för vanlig o raceväxling.
Vänster pinne utbytt.
Har du nytt telnr? Jag SMS:ade i helgen. För en vettig peng är jag intresserad. :tummenupp

Är det möjligen någon som har en blå eller alternativt svart framskärm till övers? Lyckades spräcka min i en ivrig kurva....

NÄRA men allt gick bra förutom framskärmen och snabb lossning och återmontering av gaffelkronor för att få en rak styrning igen. *host-host* Juvenilt? Nääää....
Tyvärr, inget som ligger hemma. Hur f-n lyckas man spräcka framskärmen? :va Den ligger i alla fall inte överst på min lista av braatthasakerifallnåthänder... :D

Last edited:
Tyvärr, inget som ligger hemma. Hur f-n lyckas man spräcka framskärmen? :va Den ligger i alla fall inte överst på min lista av braatthasakerifallnåthänder... :D

Well, det ingick ett besök i ett dike och syftet var inte att testa crosskunskaperna... Framskärmen tog smällen och i övrigt helt lugnt. Jag är sjukt förvånad men ibland skall man ha tur.

Vad jag kunde se låg det en svart framskärm för 14-ish pundare på engelska ebay.

Okej, dina search-skills är bättre än mina. Vad sökte du på? Själv försökte jag med mudguard etc. utan att hitta vad du hittade.

Eller en länk från sidan.

Tack!

@HansJ...
Hur gick de i helgen? Visst var du på Gotland ring?

Jodå... :D

Om intresse finns så kan jag komma med en lite längre "race-rapport", men på det hela taget så var det en kalashelg!

Och du har gått över till den mörka sidan? (IL4:a? :mad:)

PS. OM ngn har en tank till övers, så köper jag gärna den. Jag har ett plast-set extra liggande hos en målare sen 8 månader, som ska fixas till, och vill lacka allt på en gång så det blir samma färg. Det behöver inte vara en vacker tank mao.

Gälleråsen 8/7. Någon?

Tyvärr, bortrest. Knutstorp med ActionPics, 28-29/6?

Last edited:
Jodå... :D

Om intresse finns så kan jag komma med en lite längre "race-rapport", men på det hela taget så var det en kalashelg!

Och du har gått över till den mörka sidan? (IL4:a? :mad:)

PS. OM ngn har en tank till övers, så köper jag gärna den. Jag har ett plast-set extra liggande hos en målare sen 8 månader, som ska fixas till, och vill lacka allt på en gång så det blir samma färg. Det behöver inte vara en vacker tank mao.

Tyvärr, bortrest. Knutstorp med ActionPics, 28-29/6?

Jag har ju en tank liggandes, som matchar dina önskemål perfekt (inte vacker).

Dessutom säger ryktet att det stektes R1or på löpande band i kalkbrottet........

//P

Jag har ju en tank liggandes, som matchar dina önskemål perfekt (inte vacker).

Dessutom säger ryktet att det stektes R1or på löpande band i kalkbrottet........

//P

Du får nog ett telefonsamtal vad det lider :tummenupp

Sen var det visst vissa R6:or som dubbelfriterade en TRX oxå... :gnissla

Haha... Saknar ljudet från trxen redan kan jag säga. Men roligt att byta hoj ändå.

Vilken grupp körde du med?

japp jag var där ute en sväng. Såg din röda fara i depån men såg inte dig.
Var ute på fredagen en sväng....

Trubbel

Inget kul just nu. Kom hem efter att ha kört 8,5 mil från jobbet, allt ok. Åkte ett par kilometer och tankade, på hemvägen började det att knacka oroväckande i motorn. Inget kul alls, låter värst vid 3500 - 4000 varv, av någon anledning lyser frilägeslampan hela tiden också. Ska försöka utröna i morgon vad som är felet. man blir ju så förbaskat less.:confused:

Inget kul just nu. Kom hem efter att ha kört 8,5 mil från jobbet, allt ok. Åkte ett par kilometer och tankade, på hemvägen började det att knacka oroväckande i motorn. Inget kul alls, låter värst vid 3500 - 4000 varv, av någon anledning lyser frilägeslampan hela tiden också. Ska försöka utröna i morgon vad som är felet. man blir ju så förbaskat less.:confused:

En JÄVLIGT dum fråga....du har inte diesel bil va?

Ouch... Går den som den ska i övrigt? Knack är svåra att placera, men testa att lägga en metallstav mot olika delar på motorn, toppen, vevhuset etc, och lyssna vid staven. Kan ju vara allt från dieseltankning till vevlager... Tappa lite olja från pluggen på vänstra avtappningen. Är det spån eller metallskimmer i oljan så är det tungt.

TRX
sen en VTR snubbe burkar satan!
Pass 3 första dagen, dvs uppe i totalt 4 mils körning för säsongen, inkl en jobbpendling :D
Jag har just kommit ihåg att inte använda blinkers vid omkörning...

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...