HansJ skrev:2185452Vad ska du medpuckar till, du använder dem ju inte ändå![]()

//Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HansJ skrev:2185452Vad ska du medpuckar till, du använder dem ju inte ändå![]()
Westcoast-Eastcoast 1-0, LOLFroven skrev:2186126Det där var väl ändå under bältet. Skall köra om dig och vurpa framför bara för att du skall få se gnistregnet från Anehall productions crashpucks (tm) live. Fokusera på dina oljepluggar du....
//Peter
Jaha, då är det ingen idé ens att tvätta däcken alltså. Nåja, de brukar ändå vara skitiga och fulla med diskmedel/montagegucka efter monteringen så det har väl inte varit helt bortkastatnlx567 skrev:2186934"släppmedel är något som man blandar i gummimassan...
Hasse kör med delux-pryttlar på sin hoj. Så han har flatside-förknasere. Manualen var nog till dem (eller så är jag ute och cyklar igen. Inte 1'a ggn isf...)nlx567 skrev:2186934HansJ
Du skrev "korrigerat TPS:en enl manual"
Vilken manual? Inte står det något i min Yamaha TRX orginal manual i alla fall men det kanske står i Hynes?
mvh nlx 567
Nja, delux såtillvida att även de har TPS-kontroll, vilket inte Keihin fuggarna har. Jag har en tysk manual, vetefasen om det är en "riktig" Yamaha (tm) verkstadsmanual eller inteAnehall skrev:2186962Hasse kör med delux-pryttlar på sin hoj. Så han har flatside-förknasere. Manualen var nog till dem (eller så är jag ute och cyklar igen. Inte 1'a ggn isf...)
Inget bra tips, men kan nog hjälpa till med tyskan! Är på Gotland nu, så längre översättningar får vänta...Killerwhale skrev:2189997Tja!
Det är ingen som har bra förslag på översättare av .pdf dokument?? Blirpå den
KEDO manualen!!!
...trött på babelfish högst knackiga översättningar!
Någon som vet vad TÜV är? Någon form av godkännande eller?
Jåke skrev:2191511Du är kungen, Jocke![]()
Törs nästan inte montera dem ju![]()
TordesJåke skrev:2191511Törs nästan inte...
Hur gör man om man bara vill citera en liten del i meddelandet?Jåke skrev:2191675Tordes![]()
Synd bara att hojen gått 200 mil i regn utan tvätt![]()
Man tar bort den text man inte vill man med...Ripnilpor skrev:2192174Hur gör man om man bara vill citera en liten del i meddelandet?
Här stod det en rad med nånting annat innan
Aaah![]()
Men det kan jag ju inte, text dyker inte upp om man klickar på snabbsvar.Jåke skrev:2196014Man tar bort den text man inte vill man med...
Sant, men använd den mindre knappen "Svara" som sitter till höger i varje inlägg istället. Den har citat-funktionRipnilpor skrev:2197685...text dyker inte upp om man klickar på snabbsvar.
och klickar jag på SVARA så finns inte "citera" att bocka i, eller hur?!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |